ارائه تسهیلات مالیِ ماهیانه به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰
کیوانی (معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی) از ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای رتبه‌های برتر خبر داد.

اعزام ۳۶ دانشجو به خارج از کشور برای گذراندن فرصت مطالعاتی

کیوانی (معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی) از ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای رتبه‌های برتر خبر داد و گفت: به دانشجویانِ رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با رتبه زیر ۱۰۰۰ و دانشجویانِ رشته علوم انسانی با رتبه زیر ۵۰۰ تسهیلات مالی به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. از طرف دیگر "باشگاه دانشجویان ممتاز" برای کمک به این دانشجویان در المپیادها راه‌اندازی شده است.

وی درباره ظرفیتِ فرصت مطالعاتی این دانشگاه گفت: در سال گذشته ۳۶ نفر از دانشجویان این دانشگاه برای گذراندن فرصت مطالعاتی به خارج از کشور اعزام شدند و برای امسال نیز هر تعدادی که درخواست شود، سعی خواهیم کرد که با هماهنگی سازمان امور دانشجویان مجوز بگیریم.

کیوانی همچنین از راه‌اندازی رشته مهندسی نفت،‌ اقتصاد انرژی و رشته‌هایی در زمینه مسائل اجتماعی خبر داد و گفت:‌ امسال در مقطع دکتری دانشجویان رشته دکتری پلاسمای پزشکی را پذیرش خواهیم کرد؛ تنها جایی که در ایران این رشته را دارد، دانشگاه خوارزمی است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی همچنین از اجرای طرح بالندگی اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: در همین راستا قرار است کارگاه‌های علمی برای اساتید برگزار شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com