آغاز توزیع کارت آزمون ارشد از فردا
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا دوشنبه ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد از فردا

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا دوشنبه ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود.

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۳ خرداد و نوبت صبح جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان مشخص شده است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از فردا دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. تمامی داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۳ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

آزمون کد رشته‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران برگزار می‌شود و داوطلبان هر یک از این کد رشته‌های امتحانی باید بر اساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در تهران مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کد رشته امتحانی شامل کد رشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذیربط صادر می‌کنند آزمون این کد رشته‌ها در تاریخ‌های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد.

برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش صادر نشده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir