محاکمه مرد جوان
مرد جوان که همسر خود را با ضربه کارد به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می گیرد


به گزارش خبرنگار مهر، یازدهم اردیبهشت ماه سال 86 ماموران پلیس آگاهی شهریار از مرگ مشکوک زنی در یکی از بیمارستانهای این شهر باخبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان دریافتند ماهیجان 33 ساله بر اثر اصابت ضربه کارد به شکمش و خونریزی جان باخته است.

در همان تحقیقات اولیه پسر مقتول به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: من با ضربه کارد مادرم را درخانه کشتم.

در ادامه پسر نوجوان به کلانتری منتقل شد که در آنجا با رد ادعاهای قبلی خود گفت: مادرم دچار افسردگی شدید شده بود و چند بار قصد خودکشی داشت. امروز درخانه پدر بزرگم بودم  که پدرم زنگ زد وگفت مادرم خودکشی کرده است به همین خاطر خود را به بیمارستان رساندم. وقتی متوجه شدم او جان باخته است تصمیم گرفتم به دروغ بگویم اورا کشته ام تا آبرویمان نرود.

پزشک جنایی پس از معاینه جسد با رد احتمال خودکشی گفت: زن  جوان با ضربه کارد به قتل رسیده است.

در ادامه کاراگاهان به تحقیق از همسر مقتول پرداخته که او در ابتدا منکر قتل شد. اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود همسرم دچار مشکلات روحی و روانی شده بود کارهای او باعث شد دو فرزندمان خانه را ترک کرده و نزد پدر بزرگشان بروند. یک بار از ماهیجان خواستم تا به دادگاه برویم و درخواست طلاق بدهیم اما او قبول نکرد. روز حادثه دوباره با هم درگیرشدیم من از آشپزخانه کاردی برداشته و به سمت او گرفتم نمی دانم چه شد که چاقو در شکمش فرو رفت. سریع با کمک همسایه ها همسرم رابه بیمارستان رساندیم که پزشکان اعلام کردند او به دلیل شدت جراحات جان باخته است.

پس از اعتراف متهم به قتل همسرش و بازسازی صحنه قتل پرونده با صدور کیفر خواست برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
وزیر خارجه ایران به آلمان می رود
حقوق کارگران 5 برابر هم شود معیشت او در خطر است
شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اولین بار خواستار مجازات اسراییل شد
4 کشته در واژگونی اتوبوس جاده بندرعباس
صدور مجوز رسمی گرانی خودرو توسط دولت/ قیمتها چقدر افزایش می‌یابد؟