شوخی دوستانه
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل زرگر تبریزی خبرداد و گفت: طبق اعترافات قاتل مشخص شد شوخی های دوستانه انگیزه قتل زرگر تبریزی است.


سرهنگ قنبر مداحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: شخصی به نام احمد فرزند جلال 33 ساله شغل زرگر، نیمه های شب دوشنبه دوم بهمن ماه امسال توسط قاتل از خانه بیرون کشیده شده و در اتوبان پاسداران  تبریز با سلاح سرد به قتل رسید.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با بررسی صحنه جرم و جمع آوری دلایل اقدامات فنی و علمی که برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین انجام دادند پس از 48 ساعت مظنون اصلی شناسایی شد.

مداحی تصریح کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد که فرد مظنون چند روز قبل از این جنایت محل سکونت خود را عوض کرده و به محل نامعلومی رفته است.

سرهنگ قنبر مداحی اضافه کرد: اقدامات برای شناسایی محل سکونت جدید وی انجام و در نهایت در تاریخ هشتم بهمن ماه 91 محل سکونت جدید فرد مورد نظر در یکی از محلات تبریز شناسایی و با تعقیب و مراقبت و اخذ دستور قضایی از بازپرس ویژه قتل ساعت پنج بامداد ماموران با ورود به خانه متهم بهزاد فرزند اصغر 25 ساله را دستگیر کردند.

مداحی ادامه داد: قاتل پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات و بازجویی ابتدا منکر هرگونه جنایت بود ولی با مشاهده مستندات جمع آوری شده بعد از چند روز به قتل احمد اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات سال های قبل اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: در آسیب شناسی این پرونده ملاحظه می شود در سال های 85 و 86 مقتول و قاتل در یک باشگاه ورزشی بدنسازی فعالیت داشتند که عدم رعایت مسائل اجتماعی و افراط و تفریط در روابط دوستانه از جمله علت های این قتل به شمار می رود پرونده مقدماتی پس از بازسازی صحنه جرم تکمیل و به بازپرس ویژه قتل ارسال شد و قاتل با قرار قانونی روانه زندان شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
توقف بارش‌ها و شروع آلودگی هوا در پایتخت
بازی جاه طلبانه ترکیه با شانگهای و اتحادیه اروپا
مدت سربازی هم تحت شرایطی در سوابق بیمه‌ای فرد لحاظ می‌شود
محاکمه یکی از مدیران عامل سابق ایران خودرو به اتهام قتل غیر عمد
نتانیاهو بار دیگر از عباس خواست پای میز مذاکره بازگردد