قتل مرد جوان با چاقو و چکش
زوج میانسال که در جریان درگیری با مرد جوانی او را با ضربه های چاقو و چکش به قتل رسانده بودند ، امروز در دو بخش علنی و غیر علنی پای میز محاکمه قرار گرفتند.


در این پرونده اختر و قربانعلی متهم هستند 31 خردادماه سال گذشته مرد جوانی به نام صادق را با ضربه های چاقو و چکش به قتل رساندند.

صبح امروز جلسه محاکمه آنها  در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت در این پرونده اختر و قربانعلی متهم به مباشرت در قتل صادق می باشند که با توجه به گزارش نیروی انتظامی کشف آثار خون در حیات و خانه متهمان و گزارش پزشکی قانونی که علت مرگ را عوارض جسم برنده به بدن و ضربه مغزی ناشی از اصابت جسم سخت اعلام کرده است ارتکاب جرم از سوی آنها محرز و از دادگاه تقاضای مجازات قانونی را دارم.

وی ادامه داد: اختر در جریان تحقیقات مدعی شده مقتول قصد تجاوز به او را داشته و وی با ضربه های چاقو به بدن مرد مهاجم ضرباتی را وارد کرده است. همسر او نیز اقرار کرده که با چکش ضربه هایی را به سر مقتول زده است.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به قربانعلی از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم را رد اتهامش گفت: روز حادثه من در خانه خواب بودم که متوجه سر وصدا از داخل حمام خانه شدم . خواستم در را باز کنم که فردی از پشت در دو ضربه چاقو به دستم زد. به سختی در را باز کرده و با شوهرخواهرم در داخل حمام روبرو شدم که با همسرم درگیر شده بود.

صادق سپس یک ضربه نیز به سرم زد که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم صادق به قتل رسیده است و ماموران مرا دستگیر کرده اند. هنوز شرمنده خودم هستم که نتوانستم از ناموسم دفاع کنم. من باید همسرم و مرد مهاجم را می کشتم و بعد خودکشی می کردم.

رئیس دادگاه سپس به اظهارات متهم در پرونده اشاره کرد و گفت: شما در تاریخ 21 تیرماه سال گذشته نزد بازپرس پرونده اعتراف کرده اید که یک ماه قبل از این حادثه از زندان آزاد شده بودید که همسرتان ادعا کرده از سوی مقتول و فرد دیگری مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. روز حادثه نیز اقرار کرده اید با ضربه چکش به سر مقتول ضربه زده اید. این اظهارات خود را قبول ندارید؟

متهم: من هر چه بود گفتم. هیچ ضربه ای نیز به سر مقتول نزدم.

رئیس دادگاه سپس اختر را به جایگاه احضار کرد و با توجه به ادعای قبلی زن میانسال جلسه دادگاه را غیر علنی اعلام کرد.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
راه‌اندازی کامل پورتال ارزی از 15 اسفند
احمدی‌نژاد: امنیت مصر امنیت ایران است
"دولت از جیب مردم حاتم طایی شده‌است"
زمان تحويل بودجه مشخص شد؛ ميزان نرخ ارز، قيمت نفت و حقوق کارمندان هنوز مشخص نيست
قتل قهرمان بدنسازی تهران با 50 ضربه‌چاقو!