گروگانگیر 30 میلیونی
مرد تبهکار که برای رسیدن به رویای 30 میلیونی پسر بچه ای را ربوده بود در جریان ردیابی های پلیسی دستگیر شد.


 مردی با مراجعه به پلیس آگاهی مشهد از ربوده شدن فرزندش خبر داد و گفت : پسر 11 ساله ام امروز برای رفتن به مدرسه خارج شد اما چند ساعت بعد فردی ناشناس پیامکی برای همسرم فرستاد و ادعا کرد که پسرمان را ربوده است. او برای آزادی پسرم درخواست 30 میلیون تومان کرده و مدعی شده اگر این پول را تهیه نکنیم گروگان خود را برای فروش اعضای بدنش تحویل قاچاقچیان انسان می دهد.

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا ، تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در بررسی های خود متوجه شدند مرد گروگانگیر برای دریافت پول، شماره حسابی را به خانواده پسر بچه داده است.

با کشف این سرنخ تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و ماموران با ردیابی های تخصصی مرد 35 ساله ای را در این زمینه در خیابان طبرسی مشهد دستگیر کردند که در بازرسی خودروی، پسر بچه 11 ساله پیدا و تحویل خانواده اش شد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت : به خاطر مشکلات مالی تصمیم به این کودک ربایی گرفتم. روز حادثه با پسر بچه در ایستگاه اتوبوس روبرو شدم و او را به بهانه رساندن به مدرسه سوار کرده و ربودم.

سرهنگ حسن بیدمشکی- رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی- با اعلام این خبر گفت : متهم پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
دستگیری قاتل فراری در جشن تولد دختر مورد علاقه اش
اولین اظهار نظر مرتضوی پس از آزادی
وکیل‌مدافع مرتضوی: از جزییات بازداشت و آزادی موکلم بی‌اطلاعم
وزارت کشور: جبهه پایداری اجازه فعالیت ندارد
راز قتل ۲ زن كاشاني بر‌ملا شد