قتل طلافروش
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری متهم به قتلی خبر داد که طلافروشی را به دلیل اختلافات چندساله به قتل رسانده بود.


 سرهنگ قنبر مداحی با بیان اینکه در پی وصول یک پرونده از کلانتری 13 تبریز در اول بهمن ماه مبنی بر وقوع «قتل» رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت گفت: براساس اطلاعات اولیه پرونده مردی 33 ساله به نام احمد که طلافروش (زرگر) نیز بود در یکی از مناطق تبریز با سلاح‌سرد به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری دلایل، اقدامات‌شان را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به قتل انجام دادند گفت: پس از 48 ساعت ماموران آگاهی سرنخی از مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

مداحی افزود: بررسی کارآگاهان نشان داد که فرد مظنون چند روز قبل از وقوع جنایت محل سکونت خود را تغییر داده است و در محل نامعلومی رفته است به همین دلیل اقدامات پلیسی برای شناسایی محل سکونت جدید وی انجام شد و پس از مدتی این فرد پس از گذشت یک هفته از جنایت مخفی‌گاه متهم به قتل در یکی از محلات تبریز شناسایی شد که با حضور نامحسوس ماموران و تعقیب و مراقبت سرانجام این فرد در عملیاتی در ساعت 5 بامداد دستگیرشد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بهزاد 25 ساله توسط ماموران دستگیر شد گفت: بهزاد پس از انتقال به پلیس آگاهی هرگونه ارتباط یا پرونده قتل «احمد» را انکار کرد اما پس از مدتی لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که در سال‌های 85 و86 با احمد آشنا شده است.

وی با بیان اینکه بهزاد در اعترافات خود عنوان کرد که در یک باشگاه بدنسازی با مقتول آشنا شده است گفت: مقتول ومتهم در طول سال‌های متمادی با یکدیگر رفاقت داشته و افراط و تفریط در روابط دوستانه موجب بروز برخی مسایل شده بود به گونه‌ای که این اختلافات عاقبت بلای جان احمد شده و او را به کام مرگ کشانده بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
اعلام نرخ سفرهای نوروزی
شگرد جدید دلالان مسکن مهر
اگر وضعیت مصیبت‌بار نبود کاندیدا نمی شدم / نه شرط می گذارم و نه شرط می پذیرم
انفجار و آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه شهرک خاورشهر
نوسان نرخ خودروهای داخلی/ جدول