زن جوان وقتی فریزر مرموزی را در زیرزمین خانه‌اش دید پرده از راز جنایت خاموشی برداشت .

داخل فریزر چمدانی بود که شوهر این زن برای پنهان ماندن راز قتل خاله‌ثروتمند پدرش جسدش را داخل آن جا‌سازی کرده بود.

اواسط تیرماه سال جاری مرد 31 ساله‌ای به‌نام رامین با مراجعه به بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران از گم شدن خاله 80 ساله پدرش خبر داد و و خواستار ردیابی این زن ثروتمند شد. «رامین» گفت: روز گذشته برای دیدن تاجی به خانه‌اش رفتم. چندین بار زنگ خانه‌اش را زدم اما در را به رویم باز نکرد حتی به تلفن همراهش جواب نداد.

سراغ وی را از بستگان و دوستانش گرفتم، آنان نیز اطلاعی از خاله پدری‌ام نداشتند احساس بدی دارم شاید برای این پیرزن تنها اتفاق بدی افتاده باشد. با این ادعا‌ها بازپرس سپیدنامه به تیمی از اداره 11 پلیس آگاهی تهران ماموریت داد تا پرده از راز گم شدن پیرزن ثروتمند بردارند. کارآگاهان با تجسس‌های ویژه دریافتند تاجی بازنشسته آموزش‌وپرورش است و ثروت زیادی هم دارد و هیچ بچه‌ای نیز نداشته و با مرگ شوهرش که باستان شناس بود به تنهایی زندگی می‌کرد. پلیس پایتخت در برابر فرضیه‌ای قرار گرفت که احتمال داده می‌شد پیرزن قربانی توطئه‌ای مرگبار شده است. بدین‌ترتیب، خانه زن گمشده با دقت زیادی بازرسی شد و ماموران دیدند که همه اثاثیه مرتب بود و هیچ سرقتی صورت نگرفته است.

در این بن‌بست معمایی، کارآگاهان به اقدام اطلاعاتی دست زدند و پی بردند پیرزن با وجود تنهایی بیشترین رفت‌وآمد را با مردی آشنا داشت که می‌تواند نقشی در ناپدید شدن وی داشته باشد. آن مرد کسی جز رامین نبود که تاجی خاله پدری‌اش بود و وی گم شدن پیرزن را به پلیس خبر داده بود.

مظنون آشنا

کارآگاهان همه تجسس‌های پلیسی را روی رامین متمرکز کردند و سرانجام در 25 شهریورماه سال جاری رامین با توجه به رفتارهای مرموزش و ادعاهای عجیب و غریب با دستور بازپرس سپیدنامه دستگیر شد.

این مرد جوان در بازجویی‌ها سعی در گمراه کردن مسیر تحقیقات پلیس داشت. با بازداشت رامین، در 14مهر‌ماه سال جاری یک مرد با مراجعه به دادسرا به‌خاطر طلبی که از رامین داشت توانست حکم تخلیه خانه وی را بگیرد وقتی این مرد برای تخلیه خانه رامین به آنجا رفت همسر تنها مظنون پرونده تصمیم‌گرفت پول پیش خانه‌اش را به‌جای بدهی به وی بدهد و آنجا را تخلیه کند.

فریزر مرموز در زیرزمین

همسر رامین برای جمع‌آوری اثاثیه خانه‌اش به تکاپو افتاد و وقتی پای در زیرزمین گذاشت که به جای انباری از آن استفاده می‌شد با فریزری روبه رو شد که داخل کارتن بود و جالب این‌که سیم آن به پریز وصل بود.
این زن خیلی زود با پدرش تماس گرفت و پدرش فریزر مرموز را از داخل کارتن خارج کرد و با بازکردن در آن با صحنه‌ای وحشتناک روبه‌رو شد.

جسد منجمد

همسر و پدر زن رامین باور نمی‌کردند که ماه‌ها جسد زن آشنا در زیرزمین خانه شان در چمدان قرار داشته و از سوی رامین داخل فریزر پنهان شده باشد. پدرزن رامین با دستپاچگی با پلیس تماس گرفت و دقایقی نگذشته بود که تیم‌های پلیسی و بازپرس جنایی خود را به محل رساندند.

تیمی از کارآگاهان جنایی نیز به همراه بازپرس سپیدنامه در محل جنایت حضور یافتند و به تجسس پرداختند و پی بردند جسد متعلق به همان تاجی زن 80 ساله ثروتمند است.

فروش خانه زن گمشده

همزمان با کشف جسد تاجی در خانه رامین، مردی برای خرید خانه تاجی به خانه وی رفت و گفت که مردی به نام امیر حسینی این خانه را برای فروش به بنگاه مسکن سپرده است. این مرد وقتی مشخصات ظاهری امیر را داد مشخص شد که وی همان رامین است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند که رامین با مشخصات جعلی قصد فروش خانه 3 میلیارد تومانی خاله تنهای پدرش را داشته است.

هیچ شکی نمانده بود که رامین قاتل خاله پدری‌اش است و وی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به تیم تحقیق گفت: از آنجا که تاجی خاله پدرم ثروت زیادی داشت و بچه‌ای نیز نداشت نقشه قتل وی را طراحی کردم. ابتدا از بنگاهی قیمت خانه‌اش را که در زعفرانیه است، پرسیدم وقتی دیدم پول خوبی به چنگ می‌آورم، نقشه‌ام را عملی کردم و به خانه‌اش رفتم.

قاتل طمع‌کار درباره جزییات جنایت هولناکش گفت: تنها بودیم که به وی حمله‌ور شده و با ضربات سنگین توانستم تاجی را بکشم، سپس جسدش را داخل چمدان جاسازی کردم و با مرتب کردن خانه و از بین بردن آثار جنایت، جسد خاله‌ پدرم را با خودم بیرون برده و همان روز به سه راه‌جمهوری رفتم و یخچال فریزری را خریدم با کمک یک کارگر افغانی آن را به انباری خانه‌ام بردم و به پریز وصل کردم سپس به سراغ جسد تاجی رفته و آن را به خانه‌ام برده و داخل فریزر جاسازی کردم تا در فرصت مناسب به بیرون انتقال دهم اما پیش از این که جسد را پنهان کنم، دستم برای پلیس رو شد.

مرد جنایتکار پس از اعترافات تکان​دهنده‌اش صحنه قتل را بازسازی کرد و قرار است بازپرس جنایی پس از تکمیل پرونده قرار مجرمیت وی را صادر کند






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: qudsonline.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
مذاکرات غیر مستقیم حماس و تل آویو/کاهش محاصره غزه محور مذاکرات
هدفمندی یارانه ها تولیدات را پایین آورده است/ امیدواری به سال 92
دستوراستخدام ۷۰ هزارنفر ازسوی‌احمدی‌نژاد
انفجار یک شهاب سنگ ديگر در کوبا
ریتم اجاره ثانیه به ثانیه تند می شود/بهای اجاره به نرخ روز