پلیس در تعقیب مهاجمانی است که با حمله به دادیار یکی از دادسراهای تهران او را با ضربه چاقو مجروح کرده‌اند.

 شامگاه چهارشنبه، ۱۶اسفندماه زمانی که فرشید شرفی، دادیار اظهارنظر دادسرای ناحیه ده تهران در حال رفتن به خانه‌اش در سعادت‌آباد بود متوجه دو مرد موتورسوار شد که در تعقیبش بودند. او به محض اینکه صورتش را برگرداند، یکی از مردان مرموز درحالی‌که کلاه کاسکت به سر داشت به وی حمله کرد و چاقویش را بیرون کشید تا ضربه‌ای به او بزند.

دادیار شرفی روز گذشته در گفت‌وگو با همشهری درخصوص ماجرا گفت: آن روز صبح وقتی از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم، یکی از متهمان پرونده‌ای را دیدم که قبلا در دادسرای دیگری به آن رسیدگی می‌کردم. پرونده مربوط به جعل‌های چند میلیارد تومانی یک باند بود که هنگام رسیدگی به آن توانستم حدود ۲۰متهم پرونده را دستگیر و با صدور قرار قانونی راهی زندان کنم.

دیدن آن فرد در نزدیکی خانه‌ام عجیب بود و وقتی از او پرسیدم اینجا چه کار می‌کنی؟ جواب داد که برای انجام کاری آمده است. با این حال چون در زمان رسیدگی به این پرونده بارها و بارها از سوی متهمان آن تهدید شده بودم، وقتی به محل کارم رفتم موضوع را به حفاظت اطلاعات دادسرا گزارش کردم و آنها هم ماجرا را به حفاظت اطلاعات دادگستری استان مخابره کردند.

وی ادامه داد: شب هنگام وقتی در راه رفتن به خانه بودم و صدای موتور را از پشت سرم شنیدم، شک کردم. به طرف صدا برگشتم که دو مرد موتورسوار را دیدم که کلاه کاسکت داشتند. یکی از آنها با چاقو می‌خواست به من ضربه بزند که به محض دیدن او کیفم را بالا گرفتم تا مانعش شوم اما ضربه چاقو به دستم خورد و دچار خونریزی شدید شدم طوری که مرد مرموز از زدن ضربه بعدی پشیمان شد و از راننده موتور خواست سریع‌تر فرار کنند و آنها از محل دور شدند. قاضی شرفی افزود: پس از این حادثه، ماجرا را به پلیس ۱۱۰گزارش کردم و راهی بیمارستان شدم. در آنجا دستم مورد درمان قرار گرفت اما اعلام کردند که شریان اصلی آن قطع شده و ممکن است در آینده با محدودیت حرکتی دست چپم مواجه شوم. پس از آن به کلانتری رفتم و طرح شکایت کردم و حالا پرونده‌ام در دادسرای ناحیه دو تهران و اداره آگاهی در حال رسیدگی است.

دادیار اظهارنظر دادسرای ناحیه ده تهران گفت: هنوز مطمئن نیستم که ضاربان از سوی متهمان همان پرونده‌ای که قبلا به آن رسیدگی می‌کردم، اجیر شده‌اند یا نه اما وقتی به دادسرای ناحیه ده منتقل شدم، قاضی دیگری که رسیدگی به آن پرونده را به‌عهده گرفته بود نیز مورد حمله قرار گرفت. وی ادامه داد: قوه قضاییه باید درخصوص امنیت قضات، اقدامات بیشتری انجام دهد و من همچنان پیگیر این پرونده خواهم بود. براساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده در اداره آگاهی تهران آغاز شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه دارد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: arshnews.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
طریقت منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس معرفی شد
شرایط اعطای معافیت به مشمولان دارای فرزند صغیر
بازداشت مرد 2 زنه در پرونده مرگ مرموز همسر دومش
کاهش قیمتها در بازار خودرو/ جدول قیمت
نیکلاس مادورو به عنوان رئیس‌جمهوری موقت ونزوئلا سوگند یاد کرد