مرد جوان که متهم است پس از ارتباط با زنی او را به قتل رسانده است ، در جلسه محاکمه منکر اتهاماتش شد.

 آذر ماه سال 88 مردی در تماس با پلیس از کشف جسد زنی در جاده صدرا در شیراز خبر داد. پس از این تماس تیمی از ماموران در محل حاضر شده و با جسد زن جوانی رو به رو شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد زن جوان خفه شده و عامل جنایت جسد او را در آن محل رها کرده است.

کارآگاهان سپس با بررسی پرونده افراد ناپدید شده هویت مقتول به نام نرگس را شناسایی کردند. خانواده نرگس با طولانی شدن غیبت او با مراجعه به پلیس اعلام شکایت کرده بودند.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و ماموران با تجسس های گسترده متوجه ارتباط مقتول با مرد جوانی شدند. در ادامه تنها متهم پرونده دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

صادق در بازجویی ها منکر قتل شد و گفت : من و نرگس مدتی قبل با هم آشنا شده و با هم ارتباط داشتیم اما در قتل او هیچ نقشی نداشتم.ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم که بخواهم او را به قتل برسانم.

بازپرس پرونده با توجه به وجود دلایلی علیه متهم ، برای او کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در جلسه محاکمه اولیای دم نرگس برای متهم تقاضای قصاص کردند. سپس صادق در جایگاه حاضر شد و با تکرار ادعاهای قبلی خود منکر قتل شد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و کیل مدافعش قاضی عرفانی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس و چهار قاضی مستشار برای صدور حکم وارد شور شدند.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
یارانه نقدی فروردین این هفته واریز می‌شود
وزرای امور خارجه و کشور در کمیسیون امنیت ملی
کره‌شمالی خواستار تخلیه سفارتخانه‌های خارجی شد
جنایت دختر جوان علیه والدینش با اجیرکردن 3 آدم‌کش/ عکس
ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی