بازگشت گروگان 14ساله
ماموران پس از تحت کنترل قرار دادن منزل مورد نظر در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و گروگان را که به صورت دست و پا بسته در یکی از اتاق‌ها زندانی شده بود با موفقیت آزاد کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: نوجوان 14 ساله‌ای که توسط سارقان زورگیر به گروگان گرفته شده بود آزاد شد.

علی مکرمی اظهار داشت: سارقان زورگیری که پس از خفت‌گیری از نوجوان 14 ساله او را ربوده و به مخفیگاهشان برده بودند از سوی ماموران انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز شناسایی و دستگیر شدند و گروگان طی یک عملیات پلیسی آزاد شد.

وی ادامه داد: در پی مراجعه یکی از شهروندان با حالتی مضطرب و سراسیمه به کلانتری نظرآباد و اعلام اینکه بر اساس مشاهدات رهگذران و مردم محله 2 نفر پس از خفت‌گیری از فرزند 14 ساله وی او را ربوده و اقدام به فرار کرده‌اند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

مکرمی در ادامه افزود: ماموران گشت ویژه کلانتری بلافاصله وارد عمل شده و با کنترل تمامی محله و مناطق اطراف آن در نهایت با انجام اقدامات پلیسی و کارهای اطلاعاتی دریافتند که فرزند شاکی (گروگان) به ساختمانی در نزدیکی محل ربوده شده منتقل شده است.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی بلافاصله در محل حاضر شده و پس از استقرار در پشت بام خانه متوجه شدند که ساکنان منزل مورد نظر در حال جابه‌جایی مشروبات الکلی از داخل منزل به منازل پشتی از طریق باغی که بین آنها می‌باشد هستند.

مکرمی در ادامه بیان داشت: ماموران پس از تحت کنترل قرار دادن منزل مورد نظر در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و گروگان را که به صورت دست و پا بسته در یکی از اتاق‌ها زندانی شده بود با موفقیت آزاد کردند و تحویل خانواده‌اش داده و در بازرسی از منزل مقادیر زیادی مشروبات الکلی و لوازم سرقتی را کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanws.com


مطالب داغ سایر بخشها:
کاهش خدمت سربازی متناسب با تعداد فرزندان
وزیر بهداشت به مجلس می رود
تائید حکم اعدام 3 سارق مسلح
درخواست مذاکره مستقیم آمریکا از سوی کره شمالی رد شد
زمان برگزاری و ظرفیت پذیرش آزمون ارشد دانشگاه آزاد