همسرکشی با سیم‌سشوار
مرد شیشه ای در یازدهمین روز سال 92 پس از درگیری با همسرش، او را کشت و از صحنه جنایت گریخت.


 ساعت 14 و 30 دقیقه 11 فروردین ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی ـ خیابان فروزش به کلانتری 112 ابوسعید اعلام شد .

با تأیید خبر از سوی کلانتری ، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی اعلام و با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مقتول به نام "اکرم . ب" 57 ساله ، خانه دار در حالیکه در گردن و صورت وی آثار ضرب و جرح وجود داشته به قتل رسیده و در کمد دیواری داخل اتاق خواب فرزندان مقتول نیز تخریب شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور قاضی سپیدنامه ، بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات از صحنه جنایت مشخص شد که مقتول به همراه همسر و دو فرزند خود زندگی می کرده و از مدتی پیش با همسرش به نام "احمد . س" 60 ساله اختلاف داشته و چند روز پیش نیز به علت ضرب و شتم از سوی همسرش ، اقدام به طرح شکایت کرده است .

با توجه به عدم وجود هرگونه آثاری مبنی بر ورود به عنف به داخل خانه و همچنین متواری بودن همسر مقتول ، بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری احمد آغاز شد . در تحقیقات مشخص شد که احمد به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و همین موضوع علت اصلی اختلاف وی با همسر و فرزندانش بوده است . در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص محل های تردد و پاتوق وی ، بلافاصله این مناطق شناسایی و مشخص شد که وی پس از وقوع جنایت دیگر ترددی در این محل ها ندارد .

در شرایطی که هیچگونه اطلاعاتی از سوی خانواده مقتول و دیگر دوستان و بستگان آنها در خصوص مخفیگاه احتمالی "احمد" وجود نداشت ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند که متهم پس از ارتکاب جنایت به ساختمان نیمه کاره ای متعلق به یکی از بستگان مراجعه و در این محل مخفی شده است . بلافاصله با شناسایی ساختمان نیمه کاره در خیابان پیروزی ، این محل تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام متهم شامگاه همان روز دستگیر و به اداره دهم منتقل شد  .

متهم پس از انتقال به اداره دهم ، به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : از مدتی قبل و با توجه به اعتیاد من به شیشه ، خانواده ام ادعا می کردند که من مشکل روانی دارم و قصد داشتند تا مرا در بیمارستان بستری کنند و به همین علت مدام با همدیگر درگیر می شدیم تا اینکه چند روز قبل از حادثه ، من با همسرم درگیر شده و او نیز به خاطر ضرب و شتم از من شکایت کرد  . ساعت 9 صبح روز حادثه، پس از رفتن دخترم به سرکار با همسرم در منزل تنها بودیم که از وی خواستم تا از شکایتش صرف نظر کند اما او مخالفت کرد و در ادامه به من ناسزا گفت . من نیز عصبانی شدم و دوباره با یکدیگر درگیر شدیم . ابتدا همسرم با سشوار ضربه ای به سر من وارد کرد که باعث خونریزی و شکستگی سر من شد . من نیز در یک فرصت سیم سشوار را به دور گردنش انداخته و او را خفه کردم . به تصور اینکه در کمد دیواری اتاق فرزندم وجه نقد وجود دارد ، آنرا شکستم اما پولی در آن یافت نشد و در حالیکه در خانه را باز گذاشته بودم ، از خانه متواری و در ساختمان نیمه کاره ی متعلق به یکی از بستگان که از خالی بودن آن اطلاع داشتم ، مخفی شدم .

سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده  ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
کاهش خدمت سربازی متناسب با تعداد فرزندان
وزیر بهداشت به مجلس می رود
تائید حکم اعدام 3 سارق مسلح
درخواست مذاکره مستقیم آمریکا از سوی کره شمالی رد شد
زمان برگزاری و ظرفیت پذیرش آزمون ارشد دانشگاه آزاد