قمه كشی در غسال خانه
رییس كلانتری 205 صحن مطهر گفت: گروهی از سوداگران مرگ كه در داخل غسال خانه فعالیت می‌كردند، با قمه به جان یكدیگر افتاده و موجب رعب و وحشت هموطنان شدند.


سروان سعیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند تن از شهروندان به سامانه پلیس مبنی بر درگیری و قمه كشی در غسال خانه بلافاصله ماموران كلانتری خود را به محل مورد نظر رساندند.

رییس كلانتری 205 صحن مطهر ادامه داد: ماموران پس از استقرار در محل متوجه شدند كه درگیری به پایان رسیده است ولی  در بدو ورود یكی از شهروندان به ماموران مراجعه كرد و 3 فرد داخل یك پراید را كه كمی بالاتر پارك شده بود عاملین اصلی نزاع و درگیری معرفی كرد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: ماموران بلافاصله به سمت افراد مذكور حركت كردند و در بازرسی از آنان نیز دو قمه و یك چاقو كشف و ضبط كردند.

وی افزود: ماموران در ادامه قصد بازرسی از خودرو را داشتند كه با مقاومت بسیار شدید متهمان قرار گرفتند، لذا با در خواست نیروی كمكی متهمان را به زور به مقر انتقال دادند.

سروان سعیدی ابراز داشت: عوامل این یگان در بازرسی از خودرو در حیاط كلانتری توانستند چندین اسپره اشك آور، 2 عدد دستبند فلزی، 3 عدد قمه 70 سانتی متری، تعدادی پایپ و مقداری شیشه بسته بندی شده كشف و ضبط كنند.

لذا پرونده متهمان تشكیل و جهت بررسی بیشتر به پایگاه آگاهی منتقل شد


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
تاریخ آزمون ارشد علوم پزشکی اعلام شد
فائزه هاشمی و روزهای اوین
شروط 3 گانه البرادعی برای گفتگو با محمد مرسی
بهای جهانی طلا کاهش یافت
دلیل اعتراض ناسا چیست؟