سرقت خودرو
سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت گفت: زورگیران سابقه داری که با تهدید چاقو خودروی هموطنان را به سرقت می‌بردند توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ نادری با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از چندین فقره زورگیری و سرقت خودرو در محدوده شرق استان تهران بلافاصله اقدامات لازم جهت دستگیری و شناسایی متهم و یا متهمان آغاز شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت ادامه داد: در این خصوص پس از اخذ اطلاعات لازم و از مالباختگان و همچنین چهره نگاری ماموران زبده پلیس هویت متهمان را به نام‌های منصور و  مهدی شناسایی کردند.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: پس از پخش چهره های این افراد به تمامی واحد های گشتی، یکی از عوامل خودرویی متهمان را در خیابان تسهیلات در حالی که با یک دستگاه خودروی سرقتی پژو  206 تردد می‌کردند، شناسایی کنند.
وی افزود: به دنبال این موضوع متهمان پس از رویت پلیس بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کردند.

سرهنگ نادری ابراز داشت: ماموران واحد گشتی پس از طی مسافتی و هشدار های مکرر، به دلیل حساسیت موضوع اقدام به تیر اندازی کرده و 3 تیر به چرخ های خودرو زدند که این عمل موجب توقف اجباری خودرو شد.



سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت اظهار داشت: به دنبال این موضوع  یکی از سرنشینان خودرو توسط پلیس دستیگر و راننده با پای پیاده اقدام به فرار کرد.
این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: یکی از ماموران به تعقیب متهم فراری پرداخته و در حالی كه متهم قصد صدمه رساندن به مامور انتظامی را داشت با آمادگی كامل پلیس روبرو شد و دستگیر شد.



وی در پایان خاطرنشان كرد: پس از انتقال متهمان به كلانتری، مالباختگان حضور پیدا كردند و هردو متهم زورگیر را شناسایی  نمودند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
 کاهش چشم گیر قیمت خودرو
سفر یک میلیون ایرانی به عتبات عالیات در سال 91
ایران جزء 10 کشور برتر معدنی دنیا
جوان چاه‌کن جان خود را از دست داد
تاثیر انتخابات ریاست‌جمهوری بر بازارمسکن