پسر ۱۶ ساله شاهرگ جوان ديگري را بريد!
محمد جعفري - پسر ۱۶ ساله اي که با دخالت در درگيري دو برادر، شاهرگ يکي از آن ها را زده و موجب مرگش شده بود در جلسه محاکمه جزئيات اين حادثه را شرح داد.
  محمد جعفري - پسر ۱۶ ساله اي که با دخالت در درگيري دو برادر، شاهرگ يکي از آن ها را زده و موجب مرگش شده بود در جلسه محاکمه جزئيات اين حادثه را شرح داد.

در ابتداي اين جلسه که صبح ديروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري استان تهران، به رياست قاضي محمدسلطان همتيار برگزار شد، ابتدا فتاحي به نمايندگي از دادستان تهران به قرائت کيفرخواست پرداخت.

وي گفت: برابر محتويات پرونده عليرضا - ۱۶ ساله - متهم است ۵ بهمن سال گذشته در درگيري با جوان ديگري به نام رامين او را با ضربه چاقو از پا در آورده است. تحقيقات مرجع انتظامي حاکي از آن است مقتول و برادرش با يکديگر اختلاف داشتند و پيش از حادثه با هم درگير بودند.

اما در ادامه عليرضا با مداخله در اين ماجرا رامين را کشته است. مطابق نظريه پزشکي قانوني بريدگي شاهرگ مقتول توسط شيئي برنده علت تامه مرگ است. متهمِ حاضر در همه مراحل تحقيقات اتهامش را پذيرفته است.از اين رو خواستار مجازات وي هستم. در ادامه پدر و مادر مقتول خواستار قصاص عليرضا شدند.

.در ادامه پسر نوجوان گفت: من با برادر مقتول، به نام افشين دوست بودم. روز حادثه قرار بود با هم به خريد برويم اما وقتي افشين آمد ديدم آشفته است. کمي با او صحبت کردم تا آرام شد. چند دقيقه گذشت تا اين که برادرش رامين آمد. او که خيلي عصباني بود با مشت و لگد به جان افشين افتاد. افشين برادرش را قسم مي داد و از او مي خواست که رهايش کند اما رامين همچنان برادرش را کتک مي زد. تصميم گرفتم از دوستم در برابر برادرش حمايت کنم. به طرف آن ها رفتم تا افشين را از زير مشت و لگد رامين بيرون بکشم اما رامين به من هم حمله کرد و من را هم کتک زد. من که از اين کار عصباني شده بودم چاقوي کوچکي را که داخل جيبم بود بيرون کشيدم. مي خواستم رامين را بترسانم. دور تيغه چاقو يک پارچه پيچيده بودم اما نمي دانم چطور شد به گردن او برخورد کرد. من نيتي براي کشتن رامين نداشتم و اين ماجرا فقط يک حادثه بود.به دنبال اظهارات متهم و وکيل مدافعش قاضي ختم دادرسي را اعلام کرد و هيئت قضايي وارد شور شدند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jsmnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
پرونده مشایی در دستور کار مجلس قرار گرفت
اسامی بانک‌ هایی که امکان انتقال وجه سه‌ جانبه در شبکه شتاب را دارند
ابهام در وضعیت بمب شیمیایی کشف شده در سردشت
ضرب‌الاجل 48 ساعته بان کی مون برای سوریه
بحث بر سر كرایه اتوبوس در میدان رسالت حادثه آفرید