هفت‌مرد جوان که به سرکردگی زن تبهکاری اقدام به زورگیری و سرقت لوازم خودرو در مرکز پایتخت می‌کردند، با اقدام ماموران کلانتری 129 جامی شناسایی و دستگیر شدند.
«ایرج بهادری» رییس کلانتری 129 جامی اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌های متعددی از شهروندان محترم تهرانی ساکن در محله اسکندری مبنی بر تجمع تعدادی افراد سابقه‌دار در یک منزل مجردی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: به دنبال دریافت خبر ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در ادامه مشخص شد تعدادی افراد خلافکار در یک واحد آپارتمان سه طبقه خالی از سکنه واقع در خیابان اسکندری جنوبی بالاتر از فروشگاه اتکا تجمع کرده و ضمن این‌که محل را پاتوق اعمال مجرمانه خود قرار داده‌اند اقدام به استعمال موادمخدر و خرید و فروش اموال مسروقه نیز می‌کنند.
 
با تجمیع اطلاعات به دست آمده مراتب به مقام قضایی منعکس و پس از هماهنگی‌های صورت گرفته دستور ورود به منزل صادر شد، در ادامه ماموران شب گذشته ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وارد پاتوق آنها شده و موفق شدند هفت‌مرد و یک زن به‌نام‌های «اسماعیل»، «امین»، «امیر»، «فرشید»، «رضا»، «رشید»، «محمدرضا» و «لیلا» که همگی از سارقان زورگیر بودند را دستگیر کنند.
 
«بهادری» با اشاره به این‌که همگی متهمان دارای سوابق متعدد کیفری نظیر زورگیری، سرقت و خرده‌فروشی مواد افیونی هستند، تصریح کرد: در بازرسی‌های به‌عمل آمده از پاتوق متهمان مقادیری موادمخدر، پایپ، تعدادی لوازم سرقتی خودرو، پنج قبضه چاقو و قمه، یک عدد اسلحه تقلبی، سه‌دستگاه موتوسیکلت مسروقه، 18 دستگاه گوشی موبایل. مقادیری ارز خارجی و چهار جلد سند ملکی تقلبی و فاقد اصالت کشف شد.
 
کلانتر 129 جامی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد مقتدرانه ماموران کلانتری در این عملیات پلیسی و جمع‌آوری پاتوق افراد سابقه‌دار و معتاد، موجب رضایت اهالی محل و قدردانی آنان از عملکرد پلیس شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: parsineh.com



مطالب داغ سایر بخشها:
سقوط آزاد بهاي جهاني گوشت و شكر / جدول
فرمانده ناجا: پلیس افتخاری ربطی به بسیج ندارد
پسر ۱۶ ساله شاهرگ جوان ديگري را بريد!
رشد اقتصادی ایران نزدیک صفر شده است
حمله به هواپیمای مسافربری روسی در سوریه