رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم جوان كه در ابتدا منكر هرگونه كلاهبرداری بود، با ديدن شواهد لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف كرد.
گروه استان ها- با تلاش ماموران پلیس فتا خراسان رضوی فردی شیادی كه با ارسال پیامك و دادن وعده ی برنده شدن سفر زیارتی حج از شهروندان كلاهبرداری میلیونی می كرد، شناسایی و دستگیر شد.

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت خانمی میانسال مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانكی اش تیمی از كارشناسان پلیس فتا موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ محسن عرفانی افزود: ماموران پلیس فتا خراسان رضوی در بررسی های اولیه متوجه شدند فرد كلاهبردار با ارسال پیامك به شاکیه و وعده برنده شدن در سفر زیارتی حج، او را به پای عابر بانك كشانده و با شگردی خاص مبلغ هشت میلیون ریال از حسابش برداشت كرده است.

عرفانی در ادامه گفت: كارشناسان پس از بررسی های لازم سرنخ هایی بدست آورده و با استعلام از مبادی ذی ربط و اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و به پلیس فتا منتقل كردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم جوان كه در ابتدا منكر هرگونه كلاهبرداری بود، با دیدن شواهد لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف كرد.

سرهنگ عرفانی با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص از متهم به شهروندان توصیه كرد تا فریب وعده های برخی سایت های اینترنتی را نخورند و در دام شیادان گرفتار نشوند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: polis.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
تعیین تکلیف نرخ ارز آزاد تا دو هفته دیگر
لاریجانی كدام گزینه را ترجیح می‌دهد؟
شورای نگهبان فهرست معتمدان را تائید کرد
گیاهان منبع برق می‌شوند!
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات اعلام شد