فرمانده نیروی انتظامی لرستان از دستگیری عاملان تیراندازی در جاده پلدختر خبر داد و گفت: متهمان موفق به سرقت تانکرهای حامل بنزین نشدند.
سردار کاظم علیزاده اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس پل دختر از طریق تماس عده ای از شهروندان با پلیس 110 در جریان تیراندازی در کیلومتر 10 جاده ملاوی قرار گرفتند. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نیروهای پلیس در محل حاضر و اقدامات خود را برای شناسایی عوامل تیراندازی آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسیهای اولیه مشخص شد در جاده اصلی پل دختر مسیر شمال به جنوب چند راننده در کنار تانکر مشغول خوردن ناهار بودند که 5 سارق مسلح که صورت های خود را با نقاب پوشانده بودند به قصد اخاذی آنها را با سلاح تهدید می کنند.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، رانندگان وقتی با مردان سیاه پوش مسلح روبرو می شوند، مقاومت کرده و سارقان نیز پس از تیراندازی از محل متواری می شوند.

علیزاده افزود: با تشکیل تیم های ویژه و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند یک نفر از سارقان مسلح را شناسایی و دستگیر کنند. در ادامه با یک قرار صوری چهار عامل تیراندازی را در یکی از روستاهای شهرستان پل دختر دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها انگیزه خود را سرقت از رانندگان اعلام کردند، تاکید کرد: آنها مدعی شدند وقتی با مقاومت رانندگان تریلی ها روبرو شدند برای ایجاد رعب و وحشت و فرار از صحنه سرقت اقدام به تیراندازی کردند.

علیزاده با بیان اینکه رانندگان باید بدانند مکان خلوت جای مناسبی برای استراحت نیست و همیشه باید مراقب اطرافشان باشند، گفت: متهمان این پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
نتایج اولیه آزمون ارشد فردا اعلام می‌شود
جزئیات 9 زمین‌لرزه صبح امروز استان هرمزگان
جدول قیمت ارز. طلا. سکه 92/02/21
قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد
ایران به یک قدمی دبیرکلی اوپک رسید