دستگیری دختر آدم
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دختر آدم‌ ربا و نجات دختربچه سه ساله از چنگال وی خبر داد.
سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌‌وگو با فارس اظهار داشت: به دنبال مراجعه زنی به پلیس آگاهی استان مبنی بر گم شدن دختر بچه سه ساله وی که در کوچه مشغول بازی بوده است، مأموران پلیس آگاهی بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: این مأموران در تحقیقات خود دریافتند که برادر شخص گم‌‌شده به مدت چند ماه با دختری 23 ساله ارتباط داشته و به دلایلی ارتباط آنان قطع شده است که این موضوع موجب ظن مأموران به دختر جوان شد.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: این مأموران با شناسایی آدرس محل سکونت مظنون به محل مراجعه و با وجود بازرسی دقیق منزل، توفیقی در پیدا کردن گم‌شده و مظنون حاصل نکردند.
 
جعفری‌نسب بیان کرد: با تسلط اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، مأموران موفق به برقراری ارتباط با فرد مظنون و اطمینان از آدم‌ربایی شدند.
 
این مسئول اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که آدم‌ربا، گم‌شده را به شهر مشهد منتقل کرده که بلافاصله با هماهنگی قضایی، اکیپی از افسران مجرب به شهر مشهد اعزام و سرانجام محل اختفای وی در یکی از هتل‌ها شناسایی شد.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفا، متهم در یک اقدام سریع دستگیر و گروگان نیز در سلامت کامل آزاد شد.
 
جعفری‌نسب تصریح کرد: آدم‌ربا انگیزه خود را خلف‌وعده برادر گروگان در خصوص ازدواج اعلام کرده و نیز در بازجویی پلیس اظهار داشته است که برادر دختر گم‌شده پس از دریافت چند میلیون تومان پول از وی، اکنون این مبلغ را باز نمی‌گرداند.
 
این مسئول ادامه داد: به گفته متهم از آنجایی که خانواده دختر گم‌شده نیز در پس دادن پول آدم‌ربا همکاری نکرده‌اند؛ وی به قصد انتقام، دختر بچه سه ساله آنان را گروگان گرفته است.
 
وی تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان این پرونده در کمتر از 24 ساعت به نتیجه رسیده و آدم‌ربا با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: bibaknews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
محاکمه مبارک و پسران وی به 18 خرداد موکول شد
واكنش محسن هاشمي به خبر رد صلاحيتش
ولایتی برای ثبت نام کاندیداتوری وارد ستاد انتخابات کشور شد
شکر ارزان شد
بازگشت دوباره تنش به انگلیس