انتقام گیری آتشین از دوست
پسر جوان که متهم است دوستش را با بنزین به آتش کشیده پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
29 تیر ماه سال 91 ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند.تیم پلیسی پس از حضور در محل دریافتند، مرتضی چهار روز قبل در حالی که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشده بود.

مرتضی قبل از مرگ مدعی بود یکی از دوستانش به نام محسن به خاطر اختلافاتی که با هم داشتند او را به آتش کشیده است.

کارآگاهان سپس محسن را دستگیر کردند که او در بازجویی ها منکر اتهام خود شد. در ادامه بازپرس پرونده با توجه به شواهد موجود برای متهم کیفرخواست صادر کرد و پرونده را برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

صبح امروز جلسه محاکمه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همتیار برگزار شد. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و خواستار قصاص متهم شدند.

محسن نیز پس قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهامش گفت : من اتهام کشتن دوستم را قبول ندارم. ما با هم رفیق بودیم پس من چطور می‌توانستم او را بکشم. روز حادثه زنم و دخترم در خانه نبودند. دخترم چون مریض بود زنم از من خواست تا دارو‌هایش را تهیه کنم. من هم تهیه کردم و می‌خواستم به در خانه پدرزنم بروم که مرتضی را بین راه دیدم.او را سوار ماشین کردم. مرتضی قرار بود برای آکواریوم من لامپ بخرد به همین خاطر گفتم آخر شب به خانه ما بیاید تا نمونه‌اش را به او بدهم. من در خانه بودم و می‌خواستم لباس‌هایم را عوض کنم. وقتی به پارکینگ آمدم دیدم ماشینم روشن نمی‌شود به همین خاطر به مرتضی زنگ زدم سر راهش بنزین بخرد. داشتیم در باک بنزین می‌ریختیم که نمی‌دانم چه شد که ناگهان در باک برگشت و بنزین روی دست من و مرتضی ریخت ومرتضی چون داشت سیگار می‌کشید سریع آتش گرفت. من تا آمدم لباس او را در بیاورم او دوید و بیشتر آتش گرفت. به همین خاطر نتوانستم نجاتش بدهم. من نه با او خصومتی داشتم و نه درگیر بودیم.»

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را به قصاص محکوم کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
ساعات آموزشی مدارس کاهش یافت؟
آقازاده های جدید+تصویر
بانک‌هایی که سودشان بیش از نرخ شورای پول و اعتبار باشد جریمه می‌شوند
دانشمند ایرانی برای اولین بار از زیستگاه پستانداران و دوزیستان عجیب جهان نقشه برداری می کند
این خودروها با ارز 1400 تومان وارد کشور می شوند!