سرقت مسلحانه در سعادت آباد!
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری مردی که با کلت کمری به یکی از شرکت‌های محله سعادت آباد حمله کرد بود، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری مردی که با کلت کمری به یکی از شرکت‌های محله سعادت آباد حمله کرد بود، خبر داد. سرهنگ حسن رضا جوانمرد، گفت: یک فقره سرقت مسلحانه از یک شرکت خصوصی در آدرس سعادت آباد خیابان سرو از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ به ماموران کلانتری 134شهرک قدس اعلام شد و با توحه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

جوانمرد با بیان اینکه در ادامه تیمی از ماموران تخصصی این کلانتری به محل حادثه اعزام و به بررسی موضوع پرداختند، گفت: تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت که فردی به هویت "یعقوب" مدت هفت سال در یک شرکت خصوصی که در زمینه راه و ساختمان فعالیت داشته کار می کرد و چند روزیست که از شرکت اخراج شده است به همین دلیل در اقدامی جنون‌آمیز به شرکت مذکور مراجعه و از روی دیوار وارد ساختمان شده و با تهدید اسلحه کلت کمری اقدام به بستن دست و پای نگهبان شرکت کرده است.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: این فرد در ادامه یکی دیگر از نگهبانان را در اتاق دیگری محبوس و سپس اقدام به قطع سیم‌های تلفن و دوربین‌های مداربسته کرده است که در همین حین یکی از نگهبابان موفق به بازکردن دست و پای خود شده و از اتاق خارج می شود و به کمک نگهبان دیگر با متهم درگیر شده در نهایت متهم را پس از درگیری دستگیر و با مرکز 110 تماس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم به دلیل خصومت شخصی قصد داشته از شرکت اموالی را به سرقت ببرد که ناموفق بوده است، گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه کلت کمری، دستکش مشکی و نوار چسب و سیم چین کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس پایتخت قرار گرفت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
جزئیات گروگانگیری در خیابان نامجو تهران
داعش 8 عراقی را تیرباران کرد،همراه با تصاویر
قاتل خلبان ایرانی به دو بار اعدام محکوم شد!
عوامل حادثه تیراندازی پاریس شناسایی شدند به همراه عکس
آپارتمان های نوساز در تهران چند؟ همراه با جدول