خانم دکتر قلابی به دام پلیس افتاد!!
رییس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری پزشک قلابی که خود را استاد دانشگاه‌های دولتی معرفی کرده بود، خبرداد.
 رییس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری پزشک قلابی که خود را استاد دانشگاه‌های دولتی معرفی کرده بود، خبرداد. سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی درپی دریافت گزارش‌هایی از کلاهبرداری یک زن، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تحقیقات پلیسی سرنخی از این زن به دست آوردند، افزود: سرانجام ماموران پس از اخد مجوزهای قضایی این زن را در حین ویزیت قربانی خود در شهرستان بندرانزلی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فلاح کریمی با اشاره به اعتراف این زن به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: این زن در اظهارات خود معترف شد که با حیله و نیرنگ خود را استاد دانشگاه معتبر دولتی و غیردولتی و دارای مدرک دکتری رشته تحصیلی نرم افزار و همچنین نماینده ویژه دفتر نمایندگی یکی از نمایندگان مجلس در سطح استان در امر بانوان معرفی کرده و با ادعای اینکه در کنار این سمت‌ها به طبابت و پزشکی نیز مشغول است اقدام به جلب اعتماد مردم کرده و از آنان کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به مقام قضایی معرفی و پس از آن روانه زندان شد، گفت: مردم باید در این مواقع هوشیار بوده و به خاطر داشته باشند که افراد کلاهبردار در قالب افرادی دلسوز، شیرین زبان و شیک پوش ظاهر می‌شوند تا از اعتمادشان سوء استفاده کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
توقف روند افزایشی طلاق در کشور
داعش 8 عراقی را تیرباران کرد،همراه با تصاویر
قاتل خلبان ایرانی به دو بار اعدام محکوم شد!
عوامل حادثه تیراندازی پاریس شناسایی شدند به همراه عکس
آپارتمان های نوساز در تهران چند؟ همراه با جدول