1 کشته و 7 مصدوم بر اثر حادثه معدن ذغال‌سنگ در کرمان
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمان گفت: حادثه معدن ذغال‌سنگ در جاده کوه باداموئیه کرمان (معدن آب نیل) 7 مصدوم و یک نفر فوتی بر جای گذاشته است

لغزش سنگ‌ از کوه علت حادثه بود

سید محمد صابری اظهار داشت: امروز ۲۵ شهریورماه در ساعت ۱۵:۴۳، حادثه معدن ذغال‌سنگ در جاده کوه باداموئیه کرمان (معدن آب نیل) به وقوع پیوسته که ۵ مصدوم و یک نفر فوتی بر جای گذاشته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمان بیان کرد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه به‌وسیله مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه یک نفر از کارگران به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته و دو نفر از مصدومان در محل حادثه به‌وسیله اکیپ‌های امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی درمان سرپایی شده و سه نفر دیگر جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری افزود: رده سنی مصدومان ۳۲ الی ۴۰ سال و حال عمومی مصدومان مساعد است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمان گفت: گزارش نهایی از وضعیت مصدومان حادثه اعلام می‌شود.

21:14/دو مصدوم حادثه معدن به دلیل تروما به پا احتمال عمل جراحی دارند

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمان در تشریح جزئیات کامل حادثه ریزش معدن در کرمان اظهار داشت: تعداد مصدومان در مجموع 7 نفر بوده که دو نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی شدند، سه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و دو مصدوم پس از حادثه از منزل توسط خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شدند.

وی فرد فوت شده را یک نفر 35 ساله اعلام کرد و افزود: تمامی مصدومان حادثه ایرانی بودند و در حال حاضر پنج مصدوم در اورژانس بستری بوده، یک نفر در حال ترخیص و از چهار مصدوم دیگر دو نفر به دلیل تروما به پا احتمال عمل جراحی دارند و سایر مصدومان مشکل خاصی ندارند.

21:35/حادثه بیرون از معدن و علت آن لغزش سنگ از کوه

حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در زمینه علت حادثه معدن آب‌نیل کرمان گفت: بر اساس اعلام مسوول فنی معدن، حادثه در بیرون از معدن رخ داده و علت آن لغزش سنگ از کوه و برخورد با کانکس استراحت کارگران بوده است.

وی با بیان اینکه این حادثه یک نفر فوتی و چند مصدوم داشته است، عنوان کرد: فردا گزارش نهایی حادثه اعلام می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com