آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران
این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله ور شدن اتوبوس از خودرو خارج شده بود

یک دستگاه اتوبوس مسافربری در خیابان شهید رجایی آتش گرفت

حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید رجایی روی پل شهید آوینی، ستاد فرماندهی آتش نشانی عوامل ایستگاه‌های ۹ و ۸۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی درحال حرکت بوده که روی پل بزرگراه شهید آوینی دچار حریق شده است که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از چند نقطه اقدام به مهار آتش کردند و پس از شعله‌زنی و خاموش کردن آتش سوزی کامل اتوبوس مشغول جستجوی محبوسین احتمالی در حادثه شدند که خوشبختانه هیچ فرد محبوسی در اتوبوس یافت نشد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با تایید این خبر اعلام کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی کامل از آثار به جا مانده این حادثه و ایمن سازی سطح بزرگراه محل حادثه را به عوامل راهنمایی رانندگی منطقه تحویل داده و به ماموریت خود پایان دادند.

این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله ور شدن کامل اتوبوس از خودرو خارج و در جای امن حاضر شده بود.

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir