خودکشی پدر به خاطر اعتیاد پسر
رییس پلیس راه استان همدان گفت: پدر میانسالی با به ستوه آمدن از اعتیاد پسرش، وسط جاده ای در فامنین نشسته و به علت برخورد کامیون عبوری با وی، جان باخت

خودکشی پدر به خاطر اعتیاد پسر

رییس پلیس راه استان همدان گفت: پدر میانسالی با به ستوه آمدن از اعتیاد پسرش، وسط جاده ای در فامنین نشسته و به علت برخورد کامیون عبوری با وی، جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: پدر به همراه فرزند معتادش جاده فامنین را می پیمودند که در داخل خودرو با یکدیگر بحث و جدل می کنند.

وی اضافه کرد: پدر که از اعتیاد فرزند به ستوه آمده بود خودرو را در حاشیه جاده پارک کرده و در واکنش به بی توجهی فرزندش به توصیه ها و پند و اندرزهای او، از خودرو پیاده شده و وسط جاده می نشیند.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: یک دستگاه کامیون که در این جاده در حال تردد بود با سرعت بالا با وی برخورد کرده و بر اثر اصابت سپر آهنین به سر این فرد، وی در دم جان باخت.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: رانندگان تاکسی های مسافرکش مستقر در سه راهی اصله شاهد این ماجرا بودند که این موضوع و نحوه بروز سانحه را اطلاع رسانی کردند.

وی ادامه داد: همدان وضعیت مناسبی در زمینه مرگ عابران پیاده در سوانح رانندگی ندارد و امسال 34 عابر در سوانح جاده ای جان باختند.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: بیش از 95 درصد عابرانی که دچار سانحه شده اند جان خود را از دست دادند چرا که سرعت خودرو در معابر برون شهری بالا است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در خوش بینانه ترین حالت چنانچه خودرویی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت تردد و عابر را به موقع در وسط جاده ببیند، با ترمز به هنگام، 34 متر توقف خودرو طول می کشد.

وی گفت: عابری در حال تردد عرض جاده در نزدیکی پادگان شهید قهرمان همدان بود که یک دستگاه وانت پیکان با وی برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بررسی ها موید این بود که با وجود تلاش راننده وانت برای برخورد نکردن با عابر و منحرف کردن خودرو به بیرون از جاده، اما گلگیر سمت چپ پیکان وانت با عابر برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: عابر مجروح به مرکز درمانی منتقل شد اما با وجود تلاش ها برای احیای وی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir