دختر ۲۰ ساله در خانه پسرجوان جان سپرد
دختر 20 ساله ای که به دور از چشم پدر و مادرش در نیمه شب به منزل پسر مجردی رفته بود تا با یکدیگر قلیان بکشند، بر اثر برق گرفتگی احتمالی جان سپرد

دختر ۲۰ساله در خانه پسرجوان جان سپرد

این حادثه مرگبار شب جمعه گذشته در شهرک شهید رجایی مشهد هنگامی رخ داد که دختر 20 ساله به همراه یکی از دوستانش که آن شب مهمان او بود برای خواب به اتاقک بالای پشت بام رفتند اما نیمه شب دختر مذکور از دوستش خواست برای کشیدن قلیان، به طور پنهانی و از پشت بام به منزل جوانی بروندکه از مدتی قبل با او دوست شده بود! اما در ساعات اولیه بامداد هنگام بازگشت از منزل آن پسر جوان و درحالی که قطرات باران زمین را خیس کرده بود ، دختر 20ساله پایش را روی چهار پایه فلزی کولر گذاشت و دستش را به لوله گاز گرفت تا باز هم به آرامی و پنهانی به اتاقک پشت بام بازگردند ولی ناگهان به خود لرزید و به صورت نیمه بیهوش روی زمین افتاد.

دختر مهمان که از دیدن این صحنه وحشت زده بود بلافاصله با کمک پسر مجرد، پیکر او را با خودرو به بیمارستان رساندند و ماجرا را به پدر و مادر دختر 20 ساله اطلاع دادند ولی دیگر دیر شده و دختر جوان جان خود را از دست داده بود.

بنابراین گزارش، بررسی های قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) درحالی از برق گرفتگی احتمالی حکایت دارد که پسر جوان متواری شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir