واژگونی مرگبار اتوبوس در اتوبان زنجان - تبریز
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در پی واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان- تبریز 7 نفر کشته و 18 نفر مجروح شدند

7 نفر کشته و 18 مجروح در واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان - تبریز

اصغر جعفری روحی اظهار کرد: در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 25 اتوبان زنجان- تبریز در ساعت 5 و 5 دقیقه بامداد امروز نیروهای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه کدهای اعزامی اورژانس به این حادثه 5 دستگاه شامل کد «خیام و اتوبوس آمبولانس سهند، اسفناج، درلیک، چیر» بود، تصریح کرد: تا این لحظه از این حادثه 7 فوتی و 18 مصدوم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی واژگون شده روی سقف است، اضافه کرد: فعلا امکان تغییر تعداد مصدومین و فوتی وجود دارد و گزارش‌های تکمیلی پس از پایان امدادرسانی ارائه خواهد شد.

تخطی از سرعت مطمئنه باعث واژگونی اتوبوس شد

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز را به دره کشاند.

سرهنگ محمد علی عظیمی گفت: ساعت ۵ صبح امروز سه شنبه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به تبریز در حرکت بود در کیلومتر ۲۰ آزاد راه زنجان به تبریز به دره ۱۲ متری کنار آزاد راه سقوط کرده است.

01.jpg

02.jpg

04.jpg

03.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir