سلطان ماسک دستگیر شد
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ: شب گذشته اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که مرد جوانی در جلوی پارکینگ خانه‌اش در حال خالی کردن بسته‌های ماسک پزشکی است

دستگیری سلطان ماسک در منطقه گلبرگ

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ: شب گذشته اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که مرد جوانی در جلوی پارکینگ خانه‌اش در حال خالی کردن بسته های ماسک پزشکی است که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ همراه با رییس کلانتری سرهنگ شریفی مقدم در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل و بررسی‌های ابتدایی اطمینان پیدا کردند که مرد جوان تعداد ۲۵۰ کارتن را که روی آن‌ها عبارت «نفس» نوشته شده به داخل پارکینگ خانه‌اش منتقل کرده است.

پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور یک کلید ساز در ورودی ساختمان باز شده و ماموران با تعداد ۵۰۰ هزار ماسک پزشکی احتکار شده در انباری این ساختمان روبه‌رو شدند.

متهم که یک همسر تبعه چین دارد در محل دستگیر و در تحقیقات مشخص شد وی این تعداد ماسک را از یک کارخانه تولیدی در منطقه بومهن خریداری کرده و قصد داشته با احتکار آن و در زمان مناسب با قیمت بالایی اقدام به فروش کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: خبر فوری