تائید فوت سه مبتلا به کرونا در ساوه و‌ کرج
مرگ سه نفر بر اثر شیوع کرونا در استان البرز و شهر ساوه تائید شد

مرگ  سه مبتلا به کرونا در ساوه و‌ کرج

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

حسن اینانلو اظهار کرد: متأسفانه یک نفر از سه بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان باخت.

وی از مردم خواست تا حد امکان از منزل خارج نشوند و کارهای خود را در خارج از منزل، متوقف کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مردم به خبرهای ضد و نقیض، جعلی و شایعات در شبکه‌های مجازی توجه نکنند و اخبار و اطلاعات دقیق را از کامال های ارتباطی وزارت بهداشت دنبال کنند.

نتیجه نهایی آزمایش دو مورد مرگ بیمار مشکوک به کروناویروس ساوه مثبت اعلام شد

رییس علوم پزشکی ساوه گفت: نتیجه نهایی آزمایش کروناویروس دو بیمار فوت شده روزهای اخیر شهرستان ساوه مثبت اعلام شد .

دکتر عباس نیک روش افزود: مورد اول خانم ۸۲ ساله دارای بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی و مزمن خونی بود که با علائم حاد تنفسی و تب مراجعه کرده و در بیمارستان مدرس ساوه پس از یک روز بستری و دریافت اقدامات درمانی لازم متاسفانه فوت شد، همچنین فرزندان این خانم ساکن شهر قم بوده اند و بیمار در این شهر تردد داشته است .

وی اظهار کرد: مورد دوم خانم ۸۷ ساله با سابقه بیماری قلبی، ریوی، کبدی و کلیوی با علائم حاد تنفسی است که به بیمارستان شهید چمران مراجعه کرده و بستری می شود. این بیمار پس از دو روز اقدامات لازم متاسفانه فوت شد .

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، علت تاخیر در اعلام علت فوت را طولانی بودن زمان دریافت نتایج قطعی آزمایشات عنوان کرد و از تمامی مردم ساوه درخواست کرد که با رعایت موارد بهداشتی، عدم تردد و مسافرت به شهرهای با موارد مثبت بیماری و مراقبت بیشتر از افراد سالمند و افراد دچار بیماری های زمینه ای در جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری اقدام کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com