جزئیات درگیری افرادی با کادر درمانی در اهر
شب گذشته چند نفر به مرکز اورژانس بیمارستان اهر هجوم برده و پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر را مورد ضرب و شتم قرار دادند

ضرب و شتم پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری چند نفر در خصوص حادثه دیشب درگیری با کادر درمانی بیمارستان باقر العلوم این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور گفت: شب گذشته، یک بیمار با چند نفر از همراهانش جهت دریافت خدمات درمانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه کرده و به دلایلی نامعلوم با کادر درمانی درگیر شدند.

وی افزود: افراد درگیر شده، بلافاصله توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برند؛ در حال حاضر پلیس در حال انجام تحقیقات لازم و بررسی دوربین‌های بیمارستان است.

وی گفت: افراد دستگیر شده سابقه شرارت نداشته و از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان اهر هستند.

سرهنگ آقاپور افزود: در حال حاضر پلیس در حال انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع بوده و نتیجه پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته بیمارستان، اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این رابطه گفت: لازمه خدمت رسانی به بیماران و مراجعان به بیمارستان، امنیت کادر درمانی و تیم‌های پزشکی و پرستاری است.

محمد میرزاپور افزود: متاسفانه دیروز تعدادی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان باقر العلوم اهر، به دلایلی با کادر درمانی این بیمارستان درگیر شدند که باعث مجروح شدن کادر درمانی و همچنین وارد شدن خسارت به اموال بیمارستان شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت عمومی کادر درمانی آسیب‌دیده خوب است، افزود: در این درگیری سه نفر مراجعه کننده با پنج نفر از کار درمانی بیمارستان درگیر شده و باعث مصدوم شدن یکی از کادر درمانی از ناحیه کشاله ران و یک نگهبان از ناحیه چشم، سر و زخم‌های سطحی شده و یک همکار اورژانس ۱۱۵ نیز تحت نظر قرار دارد؛ دو نفر دیگر از کادر درمان نیز آسیب جزئی دیده بودند.

میرزاپور گفت: خسارات وارده به دستگاه‌های اورژانس بیمارستان باقر العلوم اهر نیز برآورد شده و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورتی که امنیت کادر درمانی تامین نشود خدمات نیز به سختی ارائه خواهد شد، از این رو در شرایط فعلی که با بیماری کرونا و خستگی کادر درمان روبه‌رو هستیم، لازم است امنیت کادر درمان بیمارستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir