واکنش بهزیستی به فیلم شکنجه یک کودک معلول
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی نسبت به تصاویر و فیلم منتشر شده تحت عنوان شکنجه کودک معلول به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی پیگیری شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.

این کودک آزار را شناسایی کنید


محمد نفریه با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر شکنجه یک کودک معلول (سندرم داون) اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که به عنوان یک کودک آزاری محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیریهای خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی از طریق خط ۱۲۳ و یا ارادات بهزیستی اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی نیز قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هر کسی اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com