قاچاقچی سابقه‌ دار مواد مخدر دستگیر شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از۱۴ کیلو تریاک خبر داد

دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از۱۴ کیلو تریاک

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف بیش از 14کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، مامورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع گسترده مواد افیونی می‌کند.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به شهر کرمان آنها را در منزل پدری خود دپو و مترصد زمان مناسب برای انتقال به پایتخت است.

سرهنگ حسنوند گفت: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر کرمان، اقدام به رصد و پایش مسیر و محل تردد متهم کرده تا اینکه پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند موفق شدند متهم را در محور کرمان - بم متوقف کرده و ضمن دستگیری وی در بازرسی از خودرو مقدار 14 کیلو و300 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطرنشان کرد: متهم و مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد. 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com