پستچی قلابی چگونه به 40 زن در تهران تجاوز کرد ؟
خودش را مامور پست یا مخابرات معرفی می‌کرد و پس‌ از ورود به واحد‌ها یا آسانسور وقتی متوجه می‌شد که زنی تنهاست با تهدید چاقو یا تیغ موکت‌بری به آن زن تعرض می‌کرد و بعد هم با تهدید فرار می‌کرد.

شروع تجاوز‌های پستچی قلابی



پرونده پستچی تقلبی از روز اول تیرماه ۹۱ آغاز شد. در این روز زنی با مأموران کلانتری شهدا تماس گرفت و گفت: فردی به‌ عنوان پستچی به‌در خانه آمد و وقتی به جلوی در رفتم او را در ورودی آسانسور دیدم. این مرد به بهانه داشتن بسته پستی سوار آسانسور شد. مرد جوان آن‌جا مرا تهدید به تعرض کرد، بعد هم  ادعا کرد اگر سروصدا کنم من را  با چاقو خواهد کشت. او طلاهایم را سرقت کرد و سریع از ساختمان خارج و با یک موتور مشکی رنگ از محل فرار کرد.


ورود پستچی قلابی به یک خانه در جردن



با ثبت این شکایت تحقیقات پلیس آغاز شد، اما چند روز بعد زنی دیگر در محله جردن از ورود پستچی قلابی به خانه‌اش خبر داد. این زن در شکایتش مدعی شد: این مرد به بهانه این‌که پستچی است و سند خانه را آورده‌ است وارد ساختمان شد و در آسانسور مرا تهدید کرد که مورد تجاوز قرار می‌دهد. هر چه به او التماس کردم فایده نداشت و با تهدید چاقو بعد از سرقت طلاهایم فرار کرد.


تجاوز وحشیانه به زن خانه دار در ۱۵ دقیقه


با افزایش شکات، تحقیقات پلیس برای دستگیری پستچی قلابی آغاز شد، اما هیچ ردی از او وجود نداشت. سه ماه بعد از اولین شکایت، زن جوانی در شرق تهران با پلیس تماس گرفت و از اذیت و آزارش از سوی مامور قلابی برق خبر داد و در شکایتش گفت: یک جوان قوی‌هیکل به‌در خانه آمد و ادعا کرد که ساختمان دچار ایرادات برقی است و از من خواست کنتور را خاموش و روشن کنم.

زن جوان ادامه داد: این کار را انجام دادم و از او خواستم برود و با مدیر ساختمان بیاید وقتی این خواسته را مطرح کردم او ادعا کرد مدیر ساختمان به نام آقای...، پایین مشغول کار است و وقتی فهمید تنها هستم با تیغ موکت‌بری وارد خانه‌ام شد. مامور قلابی برق با تهدید مرا به اتاق‌خواب برد و در ۱۵ دقیقه به من تعرض و فرار کرد.


رد پستچی متجاوز در یک پاساژ به دست آمد


درحالی‌که هر روز تعداد شکات پستچی قلابی به اتهام اذیت و آزار زنان روبه‌افزایش بود و هیچ ردی از او وجود نداشت، سرانجام روز ۲۲ دی ماه سال ۹۲ زنی با پلیس تماس گرفت و از مرد متجاوز شکایت کرد.

به گزارش جامعه ۲۴، با حضور مأموران این زن در شکایتش گفت: چندی قبل مردی به بهانه این‌که پستچی است وارد خانه شد و قصد داشت به من تعرض کند، اما چون موفق به این کار نشد از خانه فرار کرد و من هم شکایت نکردم. امروز او را در این مجتمع تجاری دیدم که وقتی به سمتش رفتم و مرا شناخت، فرار کرد.

با ثبت این شکایت سرنخ مهم دستگیری پستچی قلابی  به دست پلیس افتاد. پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ موفق شد شماره پلاک موتورسیکلت مرد قوی‌هیکل را به دست آورد.

با شناسایی هویت صاحب پلاک مشخص شد او از تهران فرار کرده‌ است. به‌همین خاطر تیم ویژه کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی رد او را در شهرستان صومعه‌سرا زدند و در یک درگیری موفق شدند پستچی قلابی را دستگیر کنند.


پسر پولدار از اقدامات سیاهش می‌گوید


پسر ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به ۴۰ مورد اذیت و آزار زنان تحت پوشش پستچی قلابی اعتراف کرد و مدعی شد: من هیچ مشکل مالی ندارم و خانواده‌ متمولی دارم، اما از این کار لذت می‌برم، به‌همین خاطر تصمیم گرفتم در پوشش مأمور مخابرات، برق یا پستچی به‌در خانه زنان تنها بروم و آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دهم.

170090_651.jpg


اعدام آقای پستچی


در ادامه این فرد یک‌بار به اعدام محکوم، اما حکمش نقض و برای تکمیل تحقیقات، پرونده به دادسرا بازگشت. با تکمیل تحقیقات و محاکمه پستچی قلابی برای بار دوم او به اعدام محکوم شد.

به گزارش جامعه ۲۴، سرانجام در اردیبهشت سال ۹۷ پستچی قلابی به دار مجازات آویخته شد تا یکی از مهم‌ترین پرونده‌های اذیت و آزار زنان تهرانی برای همیشه بسته شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جامعه 24