اسیدپاشی وحشتناک روی همسر سابق
زن جوان توضیح داد: شوهر سابقم سد راهم قرار گرفت و گفت می‌خواهم زندگی‌ات را نابود کنم. در حالی که به شدت ترسیده بودم، او در بطری را باز کرد و مایع داخل آن را به طرف صورتم پاشید

مرد جوان روی صورت همسر سابقش اسید پاشید

مرد جوانی که همسر سابقش را در یکی از خیابان‌های تهران با مایع اسیدی هدف قرار داده، تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت.

چند روز قبل رهگذرانی در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران فریادهای آی سوختم زن جوانی را شنیدند که دستانش را روی صورتش گرفته بود و مدام فریاد می‌زد سوختم. رهگذران با شنیدن صدای کمک‌خواهی زن جوان به کمک او شتافتند و دیدند مرد جوانی هم در حال فرار است.

بدین ترتیب زن جوان را که مشخص بود با مایع اسیدی دچار سوختگی شده است به بیمارستان منتقل کردند و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، صبح دیروز زن جوان پس از بهبودی نسبی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از شوهر سابقش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا به قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرا گفت: «مدتی قبل با شوهرم حامد اختلاف پیدا کردم. خیلی تلاش کردیم اختلافمان حل شود، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و در نهایت در دادگاه درخواست طلاق دادم و از هم جدا شدیم. دادگاه حضانت فرزندم را به من داد و از آن روز به بعد من همراه فرزندم زندگی می‌کنم. وقتی دادگاه حضانت فرزندم را به من داد، شوهرم خیلی از من کینه به دل گرفت و ابتدا تلاش کرد به زندگی برگردم، اما وقتی متوجه شد اصرارهایش فایده‌ای ندارد تهدیداتش شروع شد. روز حادثه از خانه‌ام بیرون آمده بودم و می‌خواستم برای خرید به بازار بروم که حامد راه مرا سد کرد. او گفت می‌خواهد درباره فرزندمان صحبت کند و من هم به او اعتماد کردم. او دوباره شروع به تهدید کرد و به بطری که در دست داشت اشاره کرد و گفت فکر نکنی داخل آن آب است و در ادامه گفت می‌خواهم زندگی‌ات را نابود کنم. در حالی که به شدت ترسیده بودم، او در بطری را باز کرد و مایع داخل آن را به طرف صورتم پاشید مایع داخل بطری روی دستانم و سرم پاشید و لحظاتی بعد هم سوزش عجیبی روی دستانم احساس کردم، به‌طوری‌که از شدت درد فریادم به آسمان بلند شد و حامد از محل فرار کرد.» با طرح این شکایت، بازپرس جنایی دستور بازداشت شوهر سابق شاکی را صادر کرد و پرونده را برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جوان