اسید پاشی به مرد میانسال توسط برادر در جنوب تهران
متهم گفت: روز حادثه برادرم را در حیاط خانه دیدم او باز هم همین حرف‌ها را تکرار کرد؛ عصبانی شدم و اقدام به اسید پاشی کردم که خودم نیز در این حادثه از ناحیه پا دچار سوختگی سطحی شدم؛ دروغ‌های برادرم زندگی‌ام را نابود کرد و من نیز به دنبال انتقام از او بودم.

 متهم : دروغ‌ هایش زندگی‌ ام را نابود کرده بود، انتقام گرفتم

مرد میانسال از سوی برادرش هدف اسیدپاشی عمدی قرار گرفت که همین کافی بود تا متهم پرونده بازداشت شود.

 ظهر روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران سوختگی شدید مرد میانسالی را از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و مرد حدودا ۵۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر اسیدپاشی سوخته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد میانسال از سوی برادرش هدف اسیدپاشی عمدی قرار گرفته است که همین کافی بود تا متهم پرونده بازداشت شود.

بدین ترتیب متهم برای تحقیقات ابتدایی به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و هنگامی که مقابل قاضی جنایی قرار گرفت، گفت: ۱۳ سال قبل تحت تاثیر حرف های برادرم دست به قتل زدم؛ مقتول هم محلی ما بود؛ برادرم هم می گفت که  او مزاحم همسر من شده است؛ من هم عصبانی شدم و با چاقو همسایه را به قتل رساندم.

مرد اسیدپاش ادامه داد: ۳ ماه قبل با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کردم و متوجه شدم برادرم بخاطر مصرف شیشه آن حرف‌ها را به دروغ گفته است؛ پس از آزادی از زندان به خانه رفتم اما برادرم باز هم همان حرف‌ها را تکرار می‌کرد؛ برادرم قصد داشت من را اذیت کند چون اعتیاد شدیدی به شیشه داشت.

متهم گفت: روز حادثه برادرم را در حیاط خانه دیدم او باز هم همین حرف‌ها را تکرار کرد؛ عصبانی شدم و اقدام به اسیدپاشی کردم که خودم نیز در این حادثه از ناحیه پا دچار سوختگی سطحی شدم؛ دروغ‌های برادرم زندگی‌ام را نابود کرد و من نیز به دنبال انتقام از او بودم.

 با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com