دستگیری عاملان پرتاب گاز نیتروژن به ۷ مدرسه
سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد

دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس

سردار سعید منتظرالمهدی دراین‌باره گفت: پی مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس طی روزهای اخیر در سطح استان فارس، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. تحقیقات فنی و اطلاعاتی پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه ماموران  اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان با همکاری ماموران اطلاعات سپاه پنج نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند. ‌

سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد دستگیر شده پنج نفر شامل دو مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و سه زن هستند، گفت:‌یکی از زنان دستگیر شده یک دانش آموز مردودی ۲۱ ساله بود. این افراد به صورت تیمی اقدامات خود را انجام داده بودند و طی روزهای اخیر با پرتاب گاز نیتروژن به داخل هفت مدرسه در شهرستان لارستان باعث مسمومیت ۵۳ نفر از دانش آموزان شده بودند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، منتظرالمهدی با بیان اینکه سه زن دستگیر شده پس از انجام اقدامات خرابکارانه از محیط فیلمبرداری و به شبکه‌های معاند از جمله ایران اینترنشنال ارسال کرده‌ بودند، گفت: متهمان در تحقیقات انگیزه خود از این اقدامات را ایجاد جو بدبینی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد فضای ناامنی در مدارس اعلام کردند.

به گفته سخنگوی فراجا تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده در این پرونده همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir