مادری که با فرزندانش ۲.۵ کیلو تریاک را بلعیدند!
فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده بودند، خبر داد

دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌ اش

سرهنگ حسین احمدی افزود: این مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را بلعیده بودند، دستگیر شدند.

وی در تشریح جزئیات دستگیری این افراد اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پراید مشکوک شده و این وسایل نقلیه را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: تحقیقات اولیه از مادر و ۲ پسر ۲۴ و ۲۸ ساله‌اش شک و تردید پلیس را بیشتر برانگیخت و موضوع مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های بعدی مأموران انتظامی دریافتند متهمان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را به صورت پلاستیک پیچ با هدف قاچاق بلعیده و از استان‌های جنوبی کشور وارد خراسان رضوی شده بودند.

احمدی با بیان اینکه این افراد در مسیر سبزوار حرکت می‌کردند، گفت: با کشف این مواد مخدر، تحقیقات با دستورات مرجع قضایی درباره این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر همچنین از کشف یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک بلعیده شده توسط یک متهم در یک عملیات دیگر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشمر حین کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه خودرو جیلی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مظنون و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی مقام قضائی راننده خودرو را برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در تحقیقات بعدی پرونده یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که راننده خودرو آن را به قصد قاچاق بلعیده بود، کشف کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir