زن و شوهر یکدیگر را به خیانت متهم کردند
مرد جوان مدعی شد همسرش با مستاجر سابق‌ شان رابطه پنهانی دارد و زن جوان نیز ادعا کرد شوهرش مردی بی‌ اخلاق است

محاکمه زن و شوهری که همدیگر را به خیانت متهم کردند

زن و شوهر جوان که به خاطر اختلافات قدیمی یکدیگر را متهم به خیانت کرده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شکایت اول از طرف مرد جوان مطرح شد و او ادعا کرد همسرش بعد از قهر از خانه با مستاجر سابقش رابطه داشته است؛ اما حالا زن مدعی است شوهرش خانه فساد راه انداخته و او برای گرفتن مچ شوهرش به خانه مستاجر سابق رفته بود.

این پرونده پیچیده یک سال قبل به جریان افتاد. مرد ۳۹ ساله‌ای به نام شهرام از همسر ۳۵ ساله‌اش به نام رویا شکایت کرد و مدعی شد این زن بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک به او خیانت کرده است. شهرام در تشریح شکایتش گفت: من و رویا ۱۵ سال قبل زندگی مشترک‌مان را آغاز کردیم؛ اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت. چند بار  مقابل خانه پدرزنم رفتم اما هر بار مادرش می‌گفت او به خانه دوستش رفته است. من در این مدت نتوانستم رویا را ببینم و با او صحبت کنم تا اینکه چند ساعت قبل او را در مغازه تراشکاری مستاجر سابقم به نام کاوه در شرایطی بد دیدم و با او درگیر شدم. حالا از همسرم و کاوه به اتهام رابطه پنهانی شاکی هستم.

با این شکایت زن جوان و کاوه بازداشت شدند اما رویا ادعا کرد خیانتکار واقعی شوهرش است.

این زن گفت: من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم، چون شهرام با زن‌های زیادی در ارتباط بود. از مدتی قبل متوجه شدم او طبقه بالای مغازه کاوه مستاجر سابق‌مان یک خانه اجاره کرده است. شهرام آنجا را به خانه فساد تبدیل کرده و با زن‌های زیادی در ارتباط بود. به همین خاطر برای اینکه بتوانم او را رسوا کنم به مغازه کاوه رفتم و از او خواهش کردم تا اجازه دهد چند روز در مغازه‌اش بمانم و کشیک بدهم. قصد داشتم همسرم را هنگام ارتکاب جرم بگیرم و از او شکایت کنم اما او وقتی مرا در مغازه تراشکاری مستاجر سابق دید، داد و فریاد کرد و من را متهم به خیانت کرد تا خودش را تبرئه کند.

کاوه نیز اظهارات این زن را تایید کرد اما شهرام همچنان بر شکایت خود باقی ماند.

در نهایت برای رویا و کاوه کیفرخواست صادر و پرونده آنها به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در این میان شهرام فیلمی از کاوه ارائه داد که با سر و صورت کبود اقرار کرده بود با رویا در ارتباط بوده است.

در ابتدای جلسه دادگاه شهرام بار دیگر به تشریح شکایتش پرداخت و برای رویا و کاوه اشد مجازات خواست.

سپس رویا در جایگاه متهم ایستاد و گفت: باور کنید از رفتارهای بد همسرم خسته شده بودم. به همین خاطر خانه را ترک کردم. چون می‌دانستم شهرام خانه مجردی گرفته تا به راحتی بتواند با زنان زیادی در ارتباط باشد به مغازه تراشکاری رفتم و از کاوه که مستاجر سابق همسرم بود تقاضا کردم اجازه دهد چند روزی را آنجا بمانم. من آنجا نشسته بودم و رفت و آمدهای همسرم را کنترل می‌کردم. آخرین بار ساعت ۱۰ شب بود و کاوه می‌خواست مغازه را ببندد به همین خاطر کرکره را پایین کشید و من می‌خواستم از مغازه خارج شوم که همان موقع همسرم سر رسید و سروصدا راه انداخت. من اتهام رابطه پنهانی با کاوه را قبول ندارم.

سپس کاوه که با قرار وثیقه آزاد بود روبه‌روی قضات ایستاد. او نیز اظهارات رویا را تایید کرد و گفت: من دلم برای زن جوان سوخته بود و می‌خواستم به او کمک کنم. به همین خاطر اجازه دادم تا در گوشه‌ای از مغازه بنشیند و رفت و آمدهای شوهرش را کنترل کند؛ اما وقتی همسرش او را در مغازه دید سروصدا راه انداخت. ساعت یک همان شب، شهرام و برادرهایش مرا با ماشین ربودند و به حاشیه تهران بردند. آنها به شدت مرا کتک زدند و فیلم گرفتند. من در فیلم به ناچار و از ترس اقرار کردم مدت‌هاست با رویا در ارتباط هستم؛ اما چنین موضوعی صحت ندارد.

سپس محمد شمس، وکیل زن جوان، به دفاع پرداخت و گفت: دلایلی مبنی بر گناهکار بودن موکل در پرونده وجود ندارد. اقرار کاوه تحت شکنجه و خارج از عرف بوده و هیچ کسی با سر و صورت کبود و خونی اقرار به چنین جرمی نمی‌کند. شاکی به خاطر اختلاف خانوادگی، همسرش را تحت فشار قرار داده تا قبل از جلسه دادگاه مهریه‌اش را که ۴۵۰ سکه بوده ببخشد. موکلم بی‌گناه است و تقاضای برائت برای او دارم.

 وکیل کاوه نیز به دفاع پرداخت و گفت: موکلم مستاجر سابق شاکی بوده و از سر دلسوزی زن جوان را به مغازه‌اش راه داده و جرمی مرتکب نشده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده حکم صادر کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir