دستگیری دو گوشی‌ قاپ در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ نفر از عاملان گوشی‌قاپی در مشهد خبر داد

دستگیری ۲ نفر از عاملان گوشی‌قاپی با تیراندازی هوایی پلیس در محدوده بلوار احمدآباد مشهد

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: ۲ نفر از عاملان گوشی‌قاپی با تیراندازی هوایی پلیس در محدوده بلوار احمدآباد مشهد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید مقابله با گوشی‌قاپی‌های خیابانی در مشهد، بیان کرد: تیم گشتی کلانتری ۱۶ احمدآباد مرحله دیگری از این طرح را در دستور کار خود قرار داده و در عملیاتی ۲ عامل گوشی‌قاپی را دستگیر کردند.

نگهبان افزود: پلیس با بررسی گزارشاتی مبنی بر گوشی‌قاپی‌ و  سرنخ‌های موجود در خیابان احمد آباد، ۲ عامل  این سرقت‌ها را به طور نامحسوس تحت نظر گرفت و هنگامی که متهمان با موتورسیکلت پلاک مخدوش، قصد سرقت از شهروندی را داشتند وارد عمل شدند.

وی مطرح کرد: متهمان در حالی که در خلاف جهت مسیر، از محل متواری می‌شدند با یک دستگاه خودروی نیسان  وانت برخورد و بلافاصله موتورسیکلت را رها کرده و پیاده  فرار کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان در حال فرار با پلیس برخورد کردند و یکی از آنها با اسپری فلفل در برابر ماموران انتظامی مقاومت نشان داد. پلیس  با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک و متهمان را دستگیر کرد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، نگهبان اعلام کرد: در بازرسی از متهمان  ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی  و یک دستگاه موتورسیکلت  کشف شد. تحقیقات در این رابطه  با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.