قتل هولناک رئیس اورژانس همدان در باغ
رئیس اورژانس همدان که به همراه یکی از دوستانش برای سرکشی به باغش در منطقه دیزج همدان رفته بود، هدف حمله مرد همسایه قرار گرفت و بی‌رحمانه به قتل رسید

قتل رئیس اورژانس همدان به دست مرد همسایه

شامگاه یکشنبه محمدولی کیان، رئیس اورژانس همدان به همراه یکی از دوستانش برای سرکشی و آبیاری باغش در منطقه دیزج، راهی آنجا شده بود که حوالی ساعت ۲۲:۳۰، هدف حمله مرد جوانی قرار گرفت که صاحب باغ همسایه بود. مرد جوان در تاریکی شب با چاقویی که در دست داشت به رئیس اورژانس همدان حمله کرد و بی‌رحمانه او را به قتل رساند و پا به فرار گذاشت. وقتی مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند، دوست مقتول که آن شب همراه وی بود، گفت: من و مقتول در داخل باغ بودیم که او از من خواست بروم و موتورآب را خاموش کنم. من هم به سمت موتورآب به راه افتادم و لحظاتی بعد وقتی برگشتم، مرد جوانی را دیدم که چاقویی در دست داشت. او وحشت زده بود و با دیدن خون روی چاقو، فهمیدم که اتفاق هولناکی رخ داده است. قصد داشتم مانع فرار مرد جوان شوم اما او به من حمله و مرا زخمی کرد و توانست فرار کند. پس از فرار او، وحشت‌زده خودم را به دوستم رساندم اما پیکر غرق خونش را دیدم که روی زمین افتاده بود. همان لحظه با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما دیگر دیر شده بود و دوستم لحظاتی بعد جانش را از دست داد. با اظهارات این مرد، تحقیقات مأموران در این پرونده آغاز و در همان ابتدا مشخص شد که مقتول، رئیس اورژانس همدان است؛ مرد خوشنامی که به‌گفته همکاران و دوستانش، فردی آرام و با اخلاق بوده و هرگز آزارش به کسی نرسیده است. از سوی دیگر با اظهارات تنها شاهد ماجرا و بررسی‌های بیشتر، هویت قاتل مشخص شد. او صاحب باغ همسایه بود که پس از ارتکاب جنایت فراری شده بود. در این شرایط دستور بازداشت قاتل فراری صادر شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تنها چند ساعت بعد از جنایت موفق شدند این مرد را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

به‌گفته سرهنگ هادی نجفی، فرمانده انتظامی همدان، این مرد حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد دستگیر شد و تحقیقات از او برای مشخص شدن انگیزه‌اش از این جنایت هولناک ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir