جزئیات حمله به یک روحانی جلوی متروی تهران
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»

جابر رضایی از ناحیه گردن دچار بریدگی شد و ضارب متواری است

صبح دیروز، یک روحانی در هنگام خروج از ایستگاه متروی تهران توسط فردی ناشناس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد. این روحانی ۴۱ ساله، فرزند شهید و پدر ۴ فرزند است که صبح دیروز درحال خروج از متروی رودکی توسط فردی ناشناس مضروب و با کمک مردم که شاهد ماجرا بودند به بیمارستان امام خمینی منتقل شد.

یکی از دوستان این روحانی گفت: «آقای جابر رضایی صبح دیروز داخل واگن مترو فردی را دیده که او را با غیظ نگاه می‌کرده و بعد از خروج از قطار هم متوجه شده که توسط همین فرد مورد تعقیب قرار گرفته است. زمان خروج از ایستگاه متروی رودکی و ورود به خیابان، حس می‌کند که سمت راست گردنش گرم شده و همان موقع هم می‌بیند که همان فرد ناشناس در حال فرار است. معلوم می‌شود که فرد ناشناس از فرصت شلوغی خروجی ایستگاه مترو استفاده کرده و تیغه کاتر را به گردن آقای رضایی کشیده است.»

این فرد مطلع در ادامه توضیحاتش افزود: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»

به گفته این فرد مطلع، همزمان با انتقال روحانی مضروب به بیمارستان، نیروی انتظامی هم در بیمارستان حاضر شده و گزارش کاملی از حادثه تهیه کرده است. این فرد مطلع گفت احتمالا این حادثه در ادامه حملات زنجیره‌ای به برخی روحانیون طی ماه‌های اخیر است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com