بدین ترتیب، پلیس با كمك نوجوان قربانی موفق به شناسایی محل وقوع حادثه و در ادامه تحقیقات مشخص شد از سال 83 چندین...

 

چندی پیش فردی با مراجعه به كلانتری اعلام كرد: فرزندم به نام «محمد» 9 اسفند 86 برای خرید موادغذایی از خانه خارج شده و پس از برگشت اعلام كرده جوانی مرا مورد تجاوز قرار داده است.

 ماموران پس از كسب اطلاع از وقوع این تجاوز، با تحقیقات به عمل آورده از «محمد» پی بردند فرد متجاوز، وی را به بهانه پیدا كردن سنجاب اغفال كرده و به باغی در همان حوالی كشانده است.

 بدین ترتیب، پلیس با كمك نوجوان قربانی موفق به شناسایی محل وقوع حادثه و در ادامه تحقیقات مشخص شد از سال 83 چندین فقره تجاوز به عنف كودكان به همین شیوه و شگرد به وقوع پیوسته است.

 طی تحقیقات به عمل آمده از یكی از شكات - كه در سال 85 مورد تعرض قرار گرفته بود - نیز معلوم شد جوان متجاوز از اقوام یكی از همسایگان وی بوده است.

 بر این اساس، ماموران پلیس با تلاشهای فراوان و با شناسایی یكی از بستگان متهم توانستند خانه فرد مذكور را در یكی از شهرستانهای شمالی كشور شناسایی كنند.

 پس از شناسایی مكان سكونت متهم، ماموران، 16 اردیبهشت سال جاری، با اخذ نیابت قضایی، فرد به نام «حامد» را طی عملیاتی دستگیر و به تهران منتقل كردند.

 متهم در بازجویی‌های خود اظهار كرد: از سال 83 از محل خدمت سربازی متواری شده و به خانه یكی از اقوام به تهران آمدم. سپس با شگرد مفقود شدن خرگوش، سنجاب و ...، 9 تن از افراد را در سنین 9 تا 12 سال اغفال كرده و مورد تجاوز قرار دادم.

 گفتنی است با توجه به اعتراف متهم به تجاوزات متعدد، تحقیقات تكمیلی از سوی پلیس تهران ادامه دارد.

منبع : بازتاب