با اعترافات دندانپزشك قلابی كه با جعل مهر و سربرگ‌های يك جراح دندانپزشك در تهران اقدام به طبابت می‌كرد، راز سال‌ها فعاليت غيرقانونی او در نقاط مختلف پايتخت فاش شد.

به گزارش خبرنگار همشهری، قاضی ابوالحسن رضایی- بازپرس شعبه 6 دادسرای جرایم پزشكی تهران- با بیان این خبر گفت: این زن میانسال هفته گذشته به‌دنبال شكایت یك جراح دانپزشك كه مدعی بود زنی با جعل نام، مهر و سربرگ‌های پزشكی او اقدام به طبابت در تهران می‌كند، تحت تعقیب پلیسی- قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی محل كار این زن كه یك مطب دندانپزشكی در میدان ابوذر بود، متهم دستگیر و محل كار او پلمب شد. اگر چه این زن در بازجویی‌های اولیه ادعا می‌كرد مدتی قبل به‌عنوان منشی نزد شاكی پرونده كار می‌كرده و از همان زمان با جعل مهر و سربرگ‌های پزشكی وی نقشه راه‌اندازی مطب دیگری را طراحی كرده بود اما ادامه بررسی‌ها نشان داد این زن نه تنها منشی دندانپزشك نبوده بلكه یك بهداشت كار دهان و دندان  بوده  كه از سال‌ها قبل اقدام به طبابت در تهران می‌كرده است.

بازپرس رضایی با بیان اینكه مداركی وجود دارد كه نشان می‌دهد متهم سال‌ها قبل نیز مطبی در غرب تهران اجاره كرده و در آنجا  به صورت غیر قانونی مشغول به كار بوده است، افزود: با مشخص شدن این ماجرا، دندانپزشك قلابی لب به اعتراف گشود و مدعی شد به خاطر مخارج بالای زندگی‌اش و درآمد خوب دندانپزشكان نقشه این كار را طراحی كرده و با معرفی خود به‌عنوان جراح دندانپزشك و چاپ آگهی تبلیغاتی اقدام به طبابت در تهران می‌كرده است.

بازپرس شعبه 6 دادسرای جرایم پزشكی با بیان اینكه تا كنون 11 نفر از این دندانپزشك قلابی شكایت كرده‌اند، گفت: در حال حاضر وی با قرار وثیقه 20 میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.