قرار بازداشت يكی از مأموران راهور ناجا كه با يكی از قضات دادگاه كيفری درگير شده‌ و او‌ را مورد ضرب و شتم قرار داده بود از سوی بازپرس جنايیْ تهران صادر شد.

 به گزارش فارس، ساعت یك بامداد صبح ديروز مأموران مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یك حادثه ضرب و جرح و درگیری میان مأموران پلیس راهور ناجا و خانواده یكی از شهروندان باخبر شدند.
مأموران با حضور در اتوبان مدرس خروجی اتوبان صدر دریافتند یك مأمور راهور ناجا به دلیل نامشخصی با خانواده یك شهروند تهرانی درگیر شده و پس از مشاجره لفظی و درگیری فیزیكی اقدام به پاشیدن اسپری اشك‌آور به صورت این فرد و خانواده‌اش كردند.

بررسی و تحقیق از خانواده این شهروند نشان داد وی یكی از قضات دادگاه كیفری استان تهران بوده و همچنین رئیس یكی از شعبات شورای حل اختلاف نیروی انتظامی تهران است كه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این قاضی دادگاه كیفری استان تهران در خصوص دلیل درگیری خود با این مأمور راهور ناجا گفت: با خانواده‌ام قصد خروج از اتوبان مدرس و ورود به اتوبان صدر را داشتیم كه با ترافیك این محدوده مواجه شدم، قصد تغییر مسیر را داشتم كه در این لحظه این مأمور راهور با نزدیك شدن به خوردوی من شروع به فحاشی كرد و پس از آن كه خود را به او معرفی كردم از فحاشی كردن دست كشیده و شروع به ضرب و شتم فیزیكی من و خانواده‌ام كرد.

وی مدعی شد زمانی كه به وی گفتم من قاضی هستم، گفت: برای من مهم نیست تو كه هستی، تنها می‌دانم مقررات راهنمایی و رانندگی را نقض كردی.

بازپرس جنایی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: باتوجه به اینكه قضات مصونیت قضایی دارند این مأمور نیروی انتظامی حق درگیر شدن و برخورد فیزیكی با این فرد را نداشته و تنها می‌توانسته این فرد را جریمه كند، در صورتی كه اقدام به پاشیدن مواد شیمیایی (اسپری گاز اشك آور) به صورت این فرد و خانواده‌اش كرده است.

وی گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشكیل شد و با توجه به جرم ارتكابی قرار مناسب با جرمش صادر می شود.