پوستر جدید دلواپسان پس از توافق +عکس
به زودی شهروندانی كه از زیر پل‌های شهر عبور می‌كنند با پوستر جدیدی مواجه خواهند شد كه به مناسبت دوران پس از مذاكرات هسته‌ای طراحی شده است؛ این پوستر با شعار «یك ملت هستیم؛ چه در مذاكره، چه در مبارزه»‌ بر عرشه پل‌های شهر نصب می‌شود.

خانه طراحان انقلاب اسلامی در ادامه سلسله پوسترهای مناسبتی كه منتشر می‌كند، بار دیگر پوستری را با موضوع مذاكرات هسته‌ای منتشر كرده است؛ در این پوستر شخصی كه می‌تواند نماد مذاكره‌كننده هسته‌ای ایران یا در مفهومی جامع‌تر نماد یك ایرانی باشد در حالی مشاهده می‌شود كه یك طرف لباسش كتی مشكی رنگ با نماد پرچم جمهوری اسلامی بر سینه است و طرف دیگرش لباس نظامی و ارتشی.

595384_524.jpg

این پوستر كه با شعار «‌یك ملت هستیم؛ چه در مذاكره، چه در مبارزه» منتشر شده، چندمین پوستر و طرحی است كه در طول دوره مذاكرات هسته‌ای توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و اكران می‌شود.

طراحان خانه طراحان انقلاب اسلامی، تقریباً برای هر مناسبت تاریخی و موضوعی، طرحی را منتشر می‌كنند كه از میان آنها پای شماری برای نصب بر عرشه پل‌ها و ساختمان‌ها به سطح شهر می‌رسد. برای مثال خانه طراحان انقلاب اسلامی علاوه بر انتشار پوستر اخیر، در روزهای گذشته نیز اقدام به انتشار پوسترهایی به مناسبت سالروز وفات شیخ بهایی، سالروز شكست عملیات فروغ جاویدان منافقین، سالروز تخریب قبرستان بقیع ، قطعنامه 598 و عید فطر كرده است.

حالا برای چندمین بار است كه پوسترهای مرتبط با موضوع مذاكرات هسته‌ای این مركز بر دیوارهای سطح شهر و عرشه پل‌های شهری نقش می‌بندد؛ این بار اما پوستر طراحی شده قرابت معناداری با اوضاع و احوال كنونی كشور دارد، جایی كه خوش‌بینی و بدبینی نسبت به توافق شكل گرفته منجر به ایجاد دودستگی در فضای سیاسی و حتی اجتماعی كشور شده است اما پوستر اخیر جامعه و جمعیت موافق و مخالف را به یكپارچگی فرا می‌خواند.

منبع:روزنامه جوان