علم غيب نوستراداموس ! در مورد حوادث اخير اتفاق افتاده در جهان مخصوصاً هزاره سوم ميلادی آن قدر باب شگفتی است که ديرينه شناسان به اسنادی تازه در اين مورد دست پيدا کرده اند .
 
 

البته از آن جا که کتاب او به زبان رمز نوشته شده و نیاز به رمز گشایی دارد . ابتدا متن اصلی کتاب را آورده و در ادامه به رمزگشایی آن خواهیم پرداخت .

لازم به ذکر است که کشفیات نشان می دهد که پیش از این نیز حوادث و رویدادهای مهم تاریخی توسط نوستراداموس پیش بینی شده است.

- تهران هشتاد وهشت سال بعد از هزار و سیصد در مجمعی که همه چیز را تشخیص می دهد ، رسیدن به تصویب و راهی دور برای شانزده سال بعد ...

این دو بیتی نوستراداموس با حالتی رمزآلود اشاره دارد به تصویب طرح تمرکز زدایی و انتقال پایتخت از تهران به خارج از آن مخصوصاً در آخر آن اشاره می کند که این راهی بسی راه دراز و صعبی است و شاید با مشکلات زیادی در طی این مسیر مواجه شویم . اما از آن جا که این تصمیم از پس سال ها نفر روز ساعت کار کارشناسی ! استخراج شده است پس بی شک سرانجام خوب و نیکویی نیز در پیش دارد و بی شک به خیر و خوشی تمام خواهد شد .(لازم به ذکر است که کشف مابقی اطلاعات از جمله بالا در حد توان کارشناسان نبود...)

- چهار سال بعد از قرن چهارده شمسی ، فرا رسیدن زمان انتقال ،نبود جا، پرداخت مبلغی زیاد ...

در این ابیات نوستراداموس با زیرکی وقایع سال هزار و چهارصد و چهار شمسی را پیش بینی کرده است . درست زمانی که قرار بر این است که پایتخت از تهران به شهری دیگر منتقل شود . وی با اشاره به فرا رسیدن زمان به مشکلات موقعیت یابی و یافت مکان مناسبی برای این انتقال بزرگ و شگرف اشاره می کند درحالی که حرکات و تلاش های بی وقفه تیم کارشناسی فعال در این زمینه را که پس از شانزده سال کار شبانه روزی سرانجام به این نتیجه رسیده اند که مکانی در داخل خاک ایران برای این منظور یافت می نشود گشته ایم ما! را نیز در نظر داشته است .

نوستر(برای راحت تر تلفظ کردن نام این پیشگوی بزرگ از این پس او را نوستر می خوانیم )در مورد راه حل این مشکل هم پیشگویی کرده است که همانا این تیم زبده به این نتیجه خواهند رسید که مکانی مناسب را از ممالک دیگر خریداری کنند . در این میان نیز برخی عناصر بی تمایل نیستند که ما با مبلغ هنگفتی همان بحرین را که متعلق به ما بوده است از این کشور همسایه ! خریداری کرده و پایتخت جدید را آن جا بنا کنید . البته نوستر تا این جای پیشگویی هایش اشاره ای به نتیجه نهایی تصمیمات نکرده است.

- هجوم خیل پارسیان به محل تازه ،کمبود آب و قوت برای مردمان، هشدار به دولت، جلسه اضطراری ،تصویب برون رفت دوباره ...

گویا پس از سعی زیاد همچنان تلاش برخی عناصر بی نتیجه ماند و بنا بر این خواهد شد تا در همین کشور خودمان خاکی بر سر نهیم و جایی را انتخاب کنیم . این می شود که تصمیم گیران طرح آزمایشی را مطرح می کنند تا به طور آزمایشی شرایط محل مورد نظر مورد سنجش کارشناشان زبده که مدت ها در کشورهای دیگر دوره های طولانی و غیر طولانی تحقیقاتی را گذرانده اند قرار گیرد .

مکان مورد نظر اولیه به شدت با مشکل آب و تهیه روزی خلق الله مواجه خواهد شد چرا که خود آن مکان قبل از این که پایتخت شود مشکل آب داشته است وحالا معضلش دو چندان خواهد شد و به هیچ وجه هم امکان انتقال آب از نقاط بسی دوردست وجود ندارد تا کار گروه را ماست مالس کند .

این گونه است که اولین مکان با شکست مواجه می شود و پایتخت جدید نشینان شال و کلاه کرده و راهی مکان بعدی خواهند شد .

مکان جدید آب و هوای بسی خوب دارد و آب فراوان و روزی زیاد و خلاصه همه چیز به خوبی و خوشی جریان دارد تا اینکه زمستان از راه می رسد و راه های ارتباطی پایتخت جدید تا اردیبهشت سال بعد مسدود می شود و ارتباط پایتخت تا اطلاع ثانوی با دیگر نقاط کشور به طور کلی قطع می شود .

اردیبهشت سال بعد آن سال دوباره پایتخت جدید نشینان شال و کلاه می کنند و به همراه همان تیم کارشناسی فرنگ رفته راهی مکان مورد نظر بعدی می شود . البته نوستر پیش بینی کرده است که در لیست پیشنهادی تیم کارشناسی تا سال 1900 هم مکان برای معرفی وجود دارد و اصلا از این بابت نباید به خودمان نگرانی راه بدهیم . همچنین بنا به تحقیقاتی که در آن زمان انجام خواهد شد مردم رضایت صد در صدی خواهند داشت به خصوص پایتخت جدید نشینان چون به واسطه این طرح موفق خواهند شد تا دور ایران را بگردند و اندکی در هر مکان خوش آب و هوایی اطراق کنند . بنا به پیشگویی نوستر بعد از آن سال است که صنعت خانه به دوشی رونق خاصی می گیرد و خانه های قابل حمل طراحی و تولید می شود و شکل زندگی شهری با کنون از زمین تا آسمان فرق خواهد کرد .

- بازگشت ...

نوستر در ادامه پیشگویی هایش می نویسد که این خیل خانه به دوشان در پس گذر ماه ها و روزها آخر سر به این نتیجه می رسند که همان پایتخت قبلی از هر حیث بهتر بوده است و چه خوب می بود تا برای رفع مشکل ترافیک و باقی قضایابش کار کارشناسی صورت می گرفت تا این که این همه مدت از این سر مملکت به سر دیگر کوچ کنند .

تحقیقات تیم رمزگشایی همچنان در مورد کتاب نوستراداموس ادامه دارد و رمز های گشوده شده بعدی در وقت مقتضی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید ...

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bornanews.com