در روزهای برگزاری دادگاه متهمان حوادث اخیر عملکرد چند نفر از مسئولان در دامن زدن به بدبینی ها و نیز تحریک مردم علیه نظام نقش موثری داشته است.

  
به گزارش جهان، با توجه به کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در پروژه نگین غرب خسارت دیدگان از این کلاهبرداری بی سابقه تاریخی که بالغ بر 11 هزار نفر می شوند با اجتماع در برابر یکی از ساختمان های دستگاه قضائی ضمن تجمعی آرام نارضایتی خود را برای بار هزارم به گوش مسئولان و مقامات مربوطه می رسانند.

اما غافل از اینکه در داخل ساختمان محل تجمع، دادگاه متهمان حوادث اخیر در حال برگزاری است و در حالی که این افراد با نشانه های بسیاری که به همراه داشتند مشخص بود که معترضان و افراد پیگیر پروژه نگین هستند اما با این حال یک مقام ارشد... که در حال خواندن غزل خداحافظی از این دستگاه است بدون توجه به حال و روز نامساعد این افراد و بی توجه به مشکلاتشان آنان را به دیده افراد سیاسی نگاه کرده و دستور ضرب و شتم آنان و پراکنده کردن آنها را می دهد.

بنا بر این گزارش، هر چند برای ماموران حاضر در محل و شخص این مسئول .... روشن بود که این افراد، مال باختگانی هستند که زندگی خود را باخته اند اما با این حال با هدف ضرب شصت نشان دادن به دیگران دست به تنبیه مردم بی دفاع زده و همین امر موجبات شدید ناامیدی و نارضایتی مردم از عملکرد بخش هایی از نظام می شود. چرا که تصور مردم شاهد ماجرا بر این محور قرار می گیرد که در نظام اسلامی اجازه داد زدن و تقاضا کردن برای احقاق حقوق شخصی را نیز نمی دهند!

این مسئول سوابق روشنی در ناراضی تراشی و انجام چنین اقداماتی دارد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com