تصور نداشتن به سعید مرتضوی یک شوخی است!
دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق‌شهروندی گفت: موضوع گم و پیداشدن مرتضوی ارزش تبدیل شدن به خبر مهم در کشور را داشت.

موضوع گم و پیداشدن مرتضوی افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده است

شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره برجسته و پررنگ شدن موضوع گم و پیدا شدن سعید مرتضوی در رسانه ها  گفت: اولش این تصور بود، یک شوخی است که دسترسی به او نیست و ظاهرا از وقتی سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرد موضوع جدی گرفته شد تا آنکه خبری از قول همسرش منتشر شد که {آقای مرتضوی} در تهران حضور دارد و کار اعاده دادرسی خود را پیگیری می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موضوع گم و پیدا شدن مرتضوی ارزش تبدیل شدن به خبر مهم در کشور را داشت به طوری که ذهن افکارعمومی را به خود مشغول کند؟ یادآور شد: 100 درصد چون یکی از خبرهای مهم چند سال اخیر کشور بود که خیلی ها پیگیرش هستند و افکارعمومی را تحت تأثیر خودش قرار داده است بنابراین برای افکارعمومی اهمیت دارد.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره چگونگی دسترسی پیدا نکردن قوه قضائیه به سعید مرتضوی اظهار کرد: سئوال ما نیز همین است و همه تعجب ها نیز از همین مسئله بود که حساسیت های بیشتری را در جامعه ایجاد کرد.

مولاوردی درباره راهکار آنکه موضوعی مثل گم و پیدا شدن سعید مرتضوی دستاویزی برای رسانه های خارجی گفت: این سیاست و تدبیر داخلی را می طلبد که چگونه با این موضوعات برخورد و چگونه این موضوعات طرح و پیگیری شود تا به حساسیت ها دامن زده نشود چون واقعا موضوع موضوع کم اهمیتی نیست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir