توصیه گستاخانه وزیر بهداشت به مردم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعلأ مدیریت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم

وزیر بهداشت: شما مردم رأی دادید، باید تحمل کنیم، فعلأ مدیریت همین است

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اورژانس هوایی و دانشکده پرستاری و مامایی در پردیس دانشکده پزشکی نیشابور گفت: امروز یکی از مراکز مدرن و مجهز پرستاری در نیشابور به همراه اورژانس هوایی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: ارتقای دانشکده به دانشگاه تنها به تغییر اسم نیست و باید بیمارستان و تجهیزات لازم را داشته باشد، طبیعی است بدون بیمارستان، دانشجویان پزشکی فقط می‌توانند دو سال اول آموزش ببینند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: نیشابور استعداد بسیار بالاتری از دیگر شهرهای استان خراسان رضوی دارد و تمدن ایران و اسلام با این منطقه گره خورده است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه پردیس دانشکده باید تکمیل شود، افزود: دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگناهای خاص و زیادی دارد، فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلأ همین هستیم و باید درست مدیریت کنیم.

وی اضافه کرد: باید در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای فرهنگی و مسائل اخلاقی تجدید نظر کنیم، تجدید نظرهای جدی که نیاز است تا بتوانیم مسیر سعادت و پیشرفت را با مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌ها دنبال کنیم، به قانون احترام بگذاریم و اخلاق‌مدار باشیم که در ایران بسیاری قانون گریز هستند و فرقی بین مسئولین و مردم نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واقعیت‌ها با اصل جمهوری اسلامی فاصله زیادی دارد، با اسم و عنوان چیزی نه اسلامی‌ می‌شود و نه تحول ایجاد می‌شود، دانشگاه خوب است، آزاد خوب است و اسلام هم خوب ولی وقتی ترکیب می شوند، چیزی دیگری به وجود می‌آید.

وی تأکید کرد: مردم گرفتاری‌های زیادی دارند، به دنبال دارو و تجهیزات هستند و باید این مشکلات را رفع کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com