واکنش وزیر سابق بهداشت به اقامتش در کانادا
قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر اسبق بهداشت با تاکید بر این‌که هیچ یک از اعضای خانواده‌ام در خارج تابعیت یا اقامت نداشته و ندارند، گفت: خدمتگزاری به مردم و زندگی در ایران عزیز را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی‌کنم

وزیر سابق بهداشت به اقامتش در کانادا واکنش نشان داد

سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت کشورمان در واکنش به اقدام اخیر وزیر مهاجرت دولت کانادا مبنی بر عدم صدور روادید ورود به مدت ۳۶ ماه برای وی گفت: این موضوع از نظر من هیچ اهمیتی ندارد. تازه از سفر برگشته ام و برنامه ای هم برای سفر مجدد به آن کشور نداشته و ندارم ولی پاسخ اقدام غیر حرفه ای و تبلیغاتی وزیر کانادایی را از مجاری حقوقی خواهم داد.

با ویزای توریستی سفر ۱۸ روزه به کانادا داشتم

دکتر حسن هاشمی افزود: من بواسطه تخصصم و حضور در کنگره های بین المللی چشم پزشکی همواره به کشورهای بسیاری در قاره های مختلف جهان سفر داشته و دارم. در همین راستا اخیراً با ویزای توریستی مسافرت ۱۸ روزه ای هم به کانادا داشتم.

همه اعضای خانواده ام، در ایران متولد شده اند، تحصیل کرده و زندگی می کنند

وزیر اسبق بهداشت کشورمان، تصریح کرد: البته این سفر عادی بواسطه افرادی که چهره شان برای همه شناخته شده است، حاشیه ساز شد؛ در حال حاضر بیش از یک هفته است که به کشور بازگشتم و طبق معمول مشغول کار حرفه ای طبابت و خدمات درمانی به مردم نجیب کشورمان هستم.

وی تاکید کرد: تمام اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان و نوه های من در ایران متولد شده، تحصیل کرده و با افتخار در کشورشان زندگی می کنند. هیچیک از آنان در هیچ مقطع زمانی تابعیت غیر ایرانی نداشته و ندارند و هیچ زمان هم از کشور کانادا یا کشور دیگری درخواست اقامت چه موقت و چه دائم نداشته اند.

از رفتار سیاسی وزیر دولت کانادا متاسفم

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: افتخار من، خانواده و عزیزانم این است که در هر شرایطی و در جای جای میهن عزیزمان، خدمتگزار مردم در حوزه سلامت و در کنار آنان بوده و این افتخار را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنیم.وزیر بهداشت کشورمان در دولت اول دکتر روحانی، افزود: از رفتار سیاسی و تبلیغاتی وزیر دولت کانادا متاسفم و از همه هموطنانی که طی این مدت به بنده ابراز محبت داشته اند، به ویژه ایرانیان عزیز و شریف مقیم کانادا سپاسگزارم.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir